جعبه گشایی اپل واچ سری ۲ - تکفارس 
جعبه گشایی اپل واچ سری ۲ - تکفارس 

جعبه گشایی اپل واچ سری ۲

سعید مزارعی
۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - 00:06
جعبه گشایی اپل واچ سری ۲ - تکفارس 

تقریبا دو سال از معرفی اولین مدل از ساعت هوشمند اپل به نام اپل واچ و تقریبا ۱ سال و نیم از عرضه ی عمومی این ساعت های هوشمند در خرده فروشی ها می گذرد. بعد از عرضه ی این محصول اپل خیلی به بازار رقابتی شدید در گجت های پوشیدنی ایجاد شده بود وارد نشد و در این میان ساعت های اندرویدی و تایزنی هیجان انگیزی عرضه شد و سایر تولید کنندگان تلاش کردند که جای خالی اپل را پر  کنند.

به جای ارائه یک ساعت هوشمند جدید در فاصله ی کمتر از یک سال از محصول قبلی، اپل تصمیم گرفت که زمان خود را برای فهمیدن اینکه محصول جدید نیاز به چه تغییراتی دارد و چه چیزهایی باعث می شود که این ساعت ها کارایی بهتری داشته باشند و بیشتر به درد بخورند صرف کند.

اکنون اپل واچ سری ۲ عرضه شده است و ما ساعتی را مشاهده می کنیم که به طور فزاینده ای با زبان طراحی خود خو گرفته است و تا جایی که می توانست تغییرات اندکی را نسبت به ظاهر ساعت نسل پیشین خود به خود دیده است.

در عوض ما در حال چک کردن پیشرفت های داخلی بی شمار این ساعت هوشمند از قابلیت ضد آبی این ساعت ها و قرار دادن GPS در خود ساعت تا یک صفحه نمایش AMOLED روشن تر ( به گفته ی اپل دو برابر روشن تر از نسل پیشین ) و یک چیپ S2 جدید با یک پردازنده ی ۲ هسته ای و افزایش خیلی خوب در پردازش های گرافیکی هستیم.

با باز کردن جعبه ی اپل واچ سری ۲ ما با ساعت هوشمند اپل همراه با چند لوازم جانبی کلیدی رو به رو می شویم: شارژر بیسیم و نادر اپل و آداپتور برق آن، به همراه یک بند چرمی برای کاربران تا آن را با سایز دست خود هماهنگ کنند. مدلی که ما آن را بررسی کردیم یک اپل واچ ۳۸ میلی متری است اما کاربران علاوه بر این مدل می توانند مدل ۴۲ میلی متری این ساعت را هم تهیه نمایند.

علاوه بر جعبه گشایی آیفون ۷ که پیشتر آن را انجام دادیم و تصاویر مربوطه را نیز برای شما منتشر کردیم اکنون نیز تصاویر مربوط به جعبه گشایی اپل واچ سری ۲ را برای شما آماده کرده ایم و می توانید این تصاویر را در زیر مشاهده کنید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.