برخی از دارندگان آیفون ۷ از درون گوشی صدای خش خش می شنوند - تکفارس 
برخی از دارندگان آیفون ۷ از درون گوشی صدای خش خش می شنوند - تکفارس 

برخی از دارندگان آیفون ۷ از درون گوشی صدای خش خش می شنوند

علی سیف الهی
۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - 17:25
برخی از دارندگان آیفون ۷ از درون گوشی صدای خش خش می شنوند - تکفارس 

برخی از خریداران اولیه ی آیفون ۷ به نظر می رسد باید بهای بیشتری از آنچه پرداخته اند برای گوشی خود خرج کنند. گزارش ها حاکی از آن هستند که هر دو مدل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس زمانی که پردازش سنگینی می کنند، صدای خش خشی تولید می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

زمانی که از این گوشی ها کار سنگینی همانند بازی، کشیده می شود پردازنده ی گوشی به صدا می افتد. البته پردازنده ها به عملکرد خود ادامه می دهند اما در مقایسه با دیگر گوشی ها که هیچگونه صدایی تولید نمی کنند، این تولید صدا کمی اذیت کننده می شود و دانردگان این گوشی لوکس را دل آزرده می کند. هنوز معلوم نیست که علت تولید چنین صدایی چیست اما احتمالا برخی اثرات الکترومغناطیسی باعث این صدا می شوند، البته هنوز تضمینی برای این که علت حتمی این است وجود ندارد.

این مشکل برای همه ی دارندگان این گوشی ها پیش نیامده است. برخی از سایت ها با انجام دادن تست های ۳DMark که پردازنده را در آخرین عملکرد خود آزمایش می کند، هیچ گونه تولید صدایی را نشنیده اند. به همین خاطر احتمال می رود که این تولید نویز به جای این که مشکل طراحی پردازنده باشد، مشکل در خط تولید باشد. البته اگر گوشی شما نیز این چنین مشکلی داشته باشد این گونه سخنان هیچ فایده ای برایتان ندارند.

هنوز اپل برای این مشکل هیچ گونه اظهار نظری و بیانیه ای را منتشر نکرده است. اپل باید این چنین گوشی های مشکل داری را جمع آوری کند و گوشی های سالم را به خریداران تحویل دهد. فعلا باید تا اظهار نظر قطعی اپل منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نظر شما درباره ی این مشکل عجیب در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید