تصویری جدید از گوشی شیائومی Mi 5s - تکفارس 
تصویری جدید از گوشی شیائومی Mi 5s - تکفارس 

تصویری جدید از گوشی شیائومی Mi 5s

سعید مزارعی
۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - 23:31
تصویری جدید از گوشی شیائومی Mi 5s - تکفارس 

تنها چند روز پیش بود که یک تصویر از گوشی شیائومی Mi 5s منتشر شد. آن تصویر از جلوی آن گوشی گرفته شد و امروز عکس دیگری این باز از پشت این گوشی منتشر شد تا هم تکمیل کننده ی عکس قبل باشد و هم یک تجسم کامل را از این گوشی در اختیار ما قرار دهد. در حالی که ما در تصویر قبلی در ارتباط با اطراف دکمه ی خانه بدبین بودیم و فکر نمی کردیم درست باشد، اما ممکن است که حسگر اثر انگشت این گوشی به زیر صفحه نمایش آن منتقل شده باشد.

 جزئیاتی که اخیرا از بنچمارک آنتوتو منتشر شده است نشان می دهد که این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی مجهز به فورس تاچ است و دقت این صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا همان Full HD است. قدرت پردازشی این گوشی بر عهده ی جدیدترین چیپ ساخت شرکت کوالکام یعنی چیپ اسنپ دراگون ۸۲۱ است. این چیپ دارای یک پردازنده ی ۴ هسته ای با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز است و پردازنده ی گرافیکی این چیپ هم Adreno 530 است. شایعات قبلی خبر از این می دادند که این گوشی دارای دو مدل است. یکی از این نسخه ها دارای ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی است و مدل دیگر آن هم دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی است. شایعاتی مبنی بر وجود یک مدل سوم با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی داخلی هم به گوش می رسد.

برای پشت این گوشی یک دوربین با دقت ۱۶ مگاپیکسل با دریچه ی دیافراگم f/1.8 و برای جلوی آن هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و همچنین تماس های ویدئوی در نظر گرفته شده است. این گوشی همچنین دارای یک باتری با ظرفیت ۳۴۹۰ میلی آمپر است که به ویژگی شارژ سریع ۳.۰  مجهز شده است. برای سیستم عامل این گوشی هم از نسخه ی ۶.۰.۱ اندروید مارشمالو به صورت پیش فرض استفاده می شود.

شایعات قبلی از رونمایی این گوشی در تاریخ ۱۴ سپتامبر خبر می دادند که این تاریخ هم گذشت و خبری از معرفی این گوشی نبود. شایعات جدید هم از رونمایی این گوشی در تاریخ ۲۴ سپتامبر خبر می دهند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.