بروزرسانی جدید اپلیکیشن واتس اپ برای IOS منتشر شد - تکفارس 
بروزرسانی جدید اپلیکیشن واتس اپ برای IOS منتشر شد - تکفارس 

بروزرسانی جدید اپلیکیشن واتس اپ برای IOS منتشر شد

سعید مزارعی
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - 16:28
بروزرسانی جدید اپلیکیشن واتس اپ برای IOS منتشر شد - تکفارس 

بروزرسانی جدید به نسخه ی ۲.۱۶.۱۰ پیام رسان واتس اپ برای سیستم عامل IOS تعداد زیادی از ویژگی های جدید را برای آن دسته از کاربران آیفون و آیپد که از سیستم عامل IOS 10 استفاده می کنند فراهم آورد. این بروزرسانی حجمی معادل ۸۴.۲ مگابایت دارد و کاربران می توانند از طریق اپ استور آن را دریافت کنند. با این بروزرسانی کاربران IOS اکنون می توانند از سیری بخواهند که یک مکالمه ی صوتی ترتیب دهد و یا پیامی در واتس اپ برای یکی از مخاطبین ارسال کند. همانند یک تماس عادی کاربران IOS اکنون می توانند به تماس های صوتی خود که از طریق واتس انجام شده است در همان قفل صفحه پاسخ دهند.

مشابه ویژگی جدیدی که به نسخه ی بتای اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ در ویندوزفون اضافه شده است، کاربران IOS قادر هستند وقتی در چت قرار دارند سریعا عکس ها و ویدئوها را برای مخاطبین خود در واتس اپ ارسال کنند. علاوه بر این یک ویجت جدید به کاربران اجازه می دهد به چت های اخیر خود رفته و یا ببینند که کدام در کدام چت ها پیام خوانده نشده دارند. شما می توانید پیام ها را به صورت همزمان پیام های خود را به چندین اپلیکیشن فروارد کنید و زمانی که در حال انجام این کار و یا به اشتراک گذاری پیام ها هستید مخاطبین چت های شما مکررا ظاهر می شوند. یک تغییر دیگر هم اتفاق افتاده است و آن تغییر این است که هنگام گرفتن ویدئو و یا عکس با دو بار ضربه زدن بر روی صفحه نمایش اگر در حال استفاده از دوربین پشت گوشی بودید به دوربین جلو سوییچ می شوید و اگر در حال استفاده از دوربین جلو بودید به دوربین پشت سوییچ می شوید.

برای بروزرسانی به آخرین نسخه ی اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به اپ استور رفته و بر روی بروزرسانی کلیک کنید. اینقدر پایین بیایید تا واتس اپ را مشاهده کنید. اگر در مربع کنار نام واتس اپ عبارت “باز کردن” نوشته شده بود بنابراین آیفون یا آیپد شما خود این بروزرسانی را دریافت کرده است. نگاه کنید ببینید کدام نسخه از این پیام رسان بر روی دستگاه شما نصب است. اگر نسخه ی ۲.۱۶.۱۰ بر روی دستگاه شما نصب است نیاز به انجام هیچ کاری ندارید. اگر در مربع عبارت “بروزرسانی” نوشته شده بود برای بروزرسانی بر روی آن کلیک کنید.

در بدترین حالت، در مربع کناری عبارت ” باز کردن ” نوشته شده است ولی نسخه ی نصب شده بر روی دستگاه شما قدیمی تر از ۲.۱۶.۱۰ است. در این حالت مجبورید صبر کنید تا بروزرسانی برای شما هم فعال شود. اگر تا چند روز این اتفاق نیفتاد نیاز است که با پشتیبانی شرکت اپل تماس حاصل فرمایید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.