گوشی پیکسل گوگل احتمالا در رویداد ۴ام اکتبر این شرکت رونمایی شود - تکفارس 
گوشی پیکسل گوگل احتمالا در رویداد ۴ام اکتبر این شرکت رونمایی شود - تکفارس 

گوشی پیکسل گوگل احتمالا در رویداد ۴ام اکتبر این شرکت رونمایی شود

علی سیف الهی
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - 17:50
گوشی پیکسل گوگل احتمالا در رویداد ۴ام اکتبر این شرکت رونمایی شود - تکفارس 

در کنار شایعات فراوانی که این روز ها می شنویم، گوگل در آرامش کامل در حال پخش دعوت نامه های مراسم روز ۴ام اکتبر خود است، که در آن انتظار معرفی گوشی های هوشمند پرچمدار گوگل که تحت نام پکسل خواهند بود را داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.ما مطمئن هستیم که این شرکت موارد بیشتری بیش از یک و یا دو گوشی را معرفی خواهد کرد. متاسفانه بیشتر شایعاتی که به تازگی منتشر شده اند حکایت از قیمت بالاتر این گوشی ها نسبت به گوشی های نکسوس قبلی دارند. “ما ماه آینده در آنجا هستیم تا موارد مهم را به شما بگوییم.” این گفته را در دعوت نامه ی این شرکت مشاهده می کنیم کهتقریبا هیچ معنی برای ما ندارد. شاید این مورد یک جعبه ی جستجوی عمودی تازه ای باشد؟ البته فعلا از هیچ چیزی مطمئن نیستیم.

ما احتمالا در این ممراسم شاهد معرفی کروک کست های سازگار با رزولوشن ۴K و هدست واقعیت مجازی DayDream باشیم. گوشی ها را نیز انتظار داریم که دو مورد باشند. یکی از آن ها دارای صفحه نمایش ۵ اینچی و دیگری دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد بود. مدیر عامل گوگل، آقای ساندرا پیچای نیز اوایل امسال گفته است که طراحی گوشی ها بیشتر دلخواه خواهد بود و این در نسل بعدی گوشی های این شرکت لحاظ خواهد شد. اما این سخن به چه معنی می تواند باشد. فعلا که هیچ چیزی نمیدانیم و باید تا زمان اجرای مراسم فقط صبر کنیم. این مراسم در ساعت ۹ صبح به وقت محلی در روز ۴ام اکتبر برگزار خواهد شد.

google-4th-october-event-1

شما می توانید به صورت زنده از اینترنت به تماشای این مراسم بپردازید و یا به صفحه ی مخصوص گوگل که برای این کار ایجاد شده مراجعه کنید و موارد مهم مرسم را دریافت کنید.

شما از این مراسم چه انتظاراتی دارید؟ به نظر شما گوگل در این مراسم برای ما چه شگفتی هایی را به ارمغان خواهد آورد؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.