فراخوانی نوت ۷ : آیا گوشی من باید دارای یک مربع مشکی و یا برچسب S باشد؟ سامسونگ توضیح می دهد - تکفارس 
فراخوانی نوت ۷ : آیا گوشی من باید دارای یک مربع مشکی و یا برچسب S باشد؟ سامسونگ توضیح می دهد - تکفارس 

فراخوانی نوت ۷ : آیا گوشی من باید دارای یک مربع مشکی و یا برچسب S باشد؟ سامسونگ توضیح می دهد

سعید مزارعی
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - 17:07
فراخوانی نوت ۷ : آیا گوشی من باید دارای یک مربع مشکی و یا برچسب S باشد؟ سامسونگ توضیح می دهد - تکفارس 

فراخوان گوشی های سامسونگ گلکسی نوت ۷ با تمام قدرت در حال انجام است و گوشی های جایگزینی و سالم از فردا در ایلات متحده در دسترس است. با این وجود کمی سردرگمی در تشخیص سالم بودن و یا نبودن گوشی های نوت ۷ اتفاق افتاده است.

گزارش های اولیه حاکی از آن است که گوشی های جدید و سالم در یک جعبه ای هستند که دارای یک برچسب S خاص در نزدیکی IMEI و شماره های بارکد در زیر آن است. با این وجود وقتی کاربران در کانادا گوشی های جدید خود را دریافت کردند برچسبی بر روی آن وجود نداشت، اما یک مربع سیاه بر روی نقطه ی تعیین ده حک شده بود. به علاوه، سامسونگ اعلام کرده بود که گوشی های جدید دارای یک شاخص باتری سبز در قسمت اعلان ها هستند. بله، کاربران در وبسایت Reddit گفته اند که گوشی های نوت ۷ آن ها که اخیرا در برنامه ی فراخوانی این گوشی ها دریافت کرده اند دارای همان آیکون باتری سفید قدیمی است. با این وجود شرکت سامسونگ اعلام کرده است که این شاخص جدید باتری با یک بروزرسانی نرم افزاری انجام می گیرد که به زودی منتشر خواهد شد.

اکنون سامسونگ بیانیه ای رسمی صادر کرده است. به نظر می رسد که مربع مشکی در کنار بارکد راه قطعی برای فهمیدن سالم بودن گوشی نوت ۷ جدیدی است که کاربران در قالب برنامه ی فراخوانی دریافت می کنند. برخی از فروشگاه ها ممکن است برچسب دایره ی شکلی با S آبی رنگ نیز داشته باشند اما این برای همه ی فروشگاه ها نیست و راه قطعی تنها همان مربع مشکی است. همچنین با وجود گزارش هایی که ادعا می کردند آیکون باتری بر روی نوت های جدید هنوز سفید هستند، سامسونگ در بیانیه ی خود اعلام کرده است که گوشی های جدید دارای یک آیکون باتری سبز رنگ در نوار اعلان ها بر روی صفحه نمایش همیشه روشن و حتی منوی پاور همانگونه که در تصاویر زیر می بینید هستند.

ما به شما اکیدا توصیه می کنیم چه گوشی شما این مشخصا را داشته باشد و چه نداشته باشد از طریق این لینک شماره ی IMEI گوشی خود را برای اطمینان از سالم بودن آن بررسی کنید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید