تبلت طراحی یوگابوک لنوو در ۱۷ام اکتبر عرضه می شود - تکفارس 
تبلت طراحی یوگابوک لنوو در ۱۷ام اکتبر عرضه می شود - تکفارس 

تبلت طراحی یوگابوک لنوو در ۱۷ام اکتبر عرضه می شود

علی سیف الهی
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - 18:45
تبلت طراحی یوگابوک لنوو در ۱۷ام اکتبر عرضه می شود - تکفارس 

تبلت هیبریدی لنوو که شباهت بسیاری به مایکروسافت سورفیس دارد در حال نزدیک شدن به روز های انتشار خود است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

زمانی که ما برای اولین بار تبلت هیبریدی یوگا بوک لنوو را دیدیم، آن را بیشتر از یک مقلد ساده ی تبلت هیبریدی سورفیس مایکروسافت ارزیابی کردیم. صفحه کلید کاملا لمسی که به عنوان پد نیز مورد استفاده قرار میگیرد، شاید زمان زیادی را برای یادگیری تایپ بر روی آن بطلبد، اما طریقه ی استفاده از پد و قلم آن بسیاری را مجذوب خود کرده است. از امروز نیز پیش فروش این تبلت هیبریدی در همه ی مدل ها آغاز می شود و در تاریخ ۱۷ام اکتبر نیز به دست خریداران خواهد رسید. اما هنوز معلوم نیست که ای تبلت تازه خواهد توانست در این بازار شلوغ برای خود جایی را دست و پا کند یا نه؟

اما تبلت یوگا بوک چیز هایی در خود دارد که باعث امکان باقی ماندن آن در بازار می شود. نسخه ی اندرویدی با ۵۰۰ دلار و نسخه ی ویندوزی با ۵۵۰ دلار، بسیار ارزانتر از آیپد پرو و سورفیس ۳ است. داشتن پد نوشتناری که با تبلت یکی شده است، بیشتر شبیه یک پد طراحی است و شباهتی به استفاده از قلم اپل پنسیل در صفحه ی آیپد پرو ندارد. این پد حتی زمانی که تبلت در حالت خواب است نیز نوشته های شما را ضبط و ثبت می کند، و این کار باعث افزایش طول عمر باتری تبلت شده است، البته باید این نکته را به خاطر داشته باشید که در این حالت شما نمی بینید که در حال نوشتن و یا کشیدن چه چیزی هستید.

این نکته را ه باید خاطر نشان کنیم که تبلت یوگا بوک هیچگونه کیبوردی ندارد. در کنار فیدبک لمسی در پد و خود تصحیحی در نسخه ی اندرویدی، افرادی که با این کیبورد لمسی کار کرده اند توانسته اند با دقت بالا تایپ کنند و گفته ی لنوو را درباره ی مدت زمان دو ساعتی برای عادت کردن به آن را تائید کرده اند. البته برای آن هایی که بسیار در محیط ورد  تایپ می کنند، این تبلت مورد مناسبی به حساب نمی آید و باید به فکر تبلت و یا لپ تاب دیگری برای خود باشند.

نظر شما درباره ی این تبلت با پد نوآورانه اش چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.