سامسونگ می گوید که ۲۶ تا از گزارش های مربوط به آتش سوزی گوشی های نوت ۷ اشتباه بوده اند - تکفارس 
سامسونگ می گوید که ۲۶ تا از گزارش های مربوط به آتش سوزی گوشی های نوت ۷ اشتباه بوده اند - تکفارس 

سامسونگ می گوید که ۲۶ تا از گزارش های مربوط به آتش سوزی گوشی های نوت ۷ اشتباه بوده اند

سعید مزارعی
۱ مهر ۱۳۹۵ - 18:16
سامسونگ می گوید که ۲۶ تا از گزارش های مربوط به آتش سوزی گوشی های نوت ۷ اشتباه بوده اند - تکفارس 

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که از اوایل ماه سپتامبر که شرکت سامسونگ فراخوانی گوشی های نوت ۷ را اعلام کرد، تاکنون دقیقا ۲۶ گزارش اشتباه از شکایت مشتریان به دلیل آتش گرفتن گوشی های نوت ۷ منتشر شده است. ۹ تا از این گزارش های اشتباه توسط مشتریان در کشور آمریکا جایی که سامسونگ ۱ میلیون دستگاه را پس گرفته است منتشر شده است.. ۳ تا از آن ها در کشور کره ی جنوبی ، ۲ تا در کشور فرانسه و در هر یک از کشورهای بریتانیا، کانادا، سنگاپور، فیلیپین، ترکیه، ویتنام، کرواسی، رومانی، عراق، لبنان، امارات متحده ی عربی و جمهوری چک هر کدام یکی از این گزارش های اشتباه اتفاق افتاده است.

سامسونگ با بررسی این شکایات اعلام کرد که ۱۲ تا از این گوشی ها هیچ مشکلی نداشتند. در ۷ تا از آن ها نتوانستیم با این افراد تماس بگیریم و یا آن ها را پیدا کنیم و در ۷ تای دیگر از این تصادفات مشتریان شکایت خود را لغو کردند و یا اعلام کردند که گوشی خود را دور انداخته اند.

برخی از این مشتریان تلاش داشتند تا از طریق تقلبی و با ارسال تصاویری از گوشی های آتش گرفته که بر روی اینترنت پیدا کرده بودند یک گوشی نوت ۷ نو دریافت کنند و بقیه ی آن ها هم ادعا کرده بودند که گوشی را هنگامی که در ماشین آتش گرفته است به بیرون پرت کرده اند ولی نتوانستند ادعای خود را ثابت کنند. به طور خلاصه این فراخوانی برای سامسونگ بسیار دشوار و پراتفاق بوده است.

همچنین این شرکت بالاخره گوشی های سالم و امن را به بازارهای جهانی ارسال کرد. این گوشی ها دارای مشخصات و نشانه هایی بر روی جعبه ی خود هستند که از جمله ی آن ها می توان به مربع مشکی رنگ و یک برچسب با کلمه ی “S” همراه با آیکون باتری سبز رنگ بر روی صفحه نمایش می توان اشاره کرد. فروش عادی این گوشی ها هم از روز ۲۸ سپتامبر آغاز می شود.

منبع : phoneArena  

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.