گوشی LG V20 از روز ۲۹ سپتامبر در کشور کره جنوبی عرضه می شود - تکفارس 
گوشی LG V20 از روز ۲۹ سپتامبر در کشور کره جنوبی عرضه می شود - تکفارس 

گوشی LG V20 از روز ۲۹ سپتامبر در کشور کره جنوبی عرضه می شود

سعید مزارعی
۱ مهر ۱۳۹۵ - 19:11
گوشی LG V20 از روز ۲۹ سپتامبر در کشور کره جنوبی عرضه می شود - تکفارس 

اولین گوشی که به صورت پیش فرض با اندروید ۷.۰ نوقا عرضه خواهد شد گوشی LG V20 است که در اوایل این ماه به وسیله ی LG در نمایشگاه IFA رونمایی شد.

با اینکه گزارش های قبلی ادعا می کردند که این گوشی ممکن اولین گوشی با اندروید نوقا باشد که معرفی می شود اما اولین گوشی که با این نسخه از اندروید در بازار به فروش می رسد نخواهد بود، به نظر می رسد که این گوشی حداقل در یک کشور اولین گوشی با اندروید ۷.۰ خواهد بود که به فروش می رسد.

کمپانی ال جی تایید کرد که گوشی V20 از روز ۲۹ سپتامبر در کشور کره جنوبی به فروش خواهد رسید. مشتریان قادر خواهند بود تا در روز ۲۹ سپتامبر ای گوشی را با قیمت ۸۱۰ دلار از همه ی فروشگاه های ال جی در این کشور خریداری کنند.

علاوه بر این ها این شرکت کره ای اعلام کرد که برای جشن گرفتن عرضه ی این گوشی، مشتریان تخفیف هایی از جمله بسته های هدیه ی ۱۸۰ دلاری از لوازم جانبی این گوشی را تنها به قیمت ۱۵ دلار را دریافت خواهند کرد. این بسته های هدیه شامل هدفون های پلاس ال جی، اسپیکرهای بلوتوثی ال جی ( PH1 ) و بسته ی باتری ( باتری + جای شارژ ) هستند.

تعداد کمی طرح های تشویقی دیگر هم برای مشتریان کره ای که این گوشی را خریداری کنند در نظر گرفته شده است اما این پیشنهاد ها اختصاصی است، پس بنابراین به احتمال زیاد این پیشنهادها برای مشتریان آمریکایی که از روز ۲۱ اکتبر قادر به خرید این گوشی هستند در دسترس نخواهد بود.

لازم به ذکر است که گوشی LG V20 در سه رنگ در کشور کره جنوبی قابل خریداری است: تیتانیومی ، نقره ای و صورتی.

برای کاربران اروپایی که قصد خرید این گوشی را دارند خبرهای نا امید کننده ای منتشر شده است. کمپانی ال جی اعلام کرده است به این زودی ها هیچ برنامه ای برای تولید گوشی V20 در اروپا را ندارد. با همه ی این ها روش های زیادی برای خرید این گوشی در اروپا وجود دارد پس بهتر است کاربران اروپایی نا امید نباشند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.