کنترلر های لمسی هدست آکولوس ریفت در انگلستان قیمت خوردند - تکفارس 
کنترلر های لمسی هدست آکولوس ریفت در انگلستان قیمت خوردند - تکفارس 

کنترلر های لمسی هدست آکولوس ریفت در انگلستان قیمت خوردند

علی سیف الهی
۲ مهر ۱۳۹۵ - 15:00
کنترلر های لمسی هدست آکولوس ریفت در انگلستان قیمت خوردند - تکفارس 

به تازگی کنتلر های لمسی هدست واقعیت مجازی آکولوس ریفت در انگلستان قیمتی برابر ۱۹۹ پوند این کشور خوردند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

شاید برای شما هم سوال بود که چرا هدست واقعیت مجازی آکولوس ریفت قیمتی ۲۰۰ دلار کمتر از هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو داشت؟ حال جواب شما معلوم شد، چون شرکت آکولوس کنترلر های هدست خود را به صورت جداگانه به فروش می رساند ولی اچ تی سی هدست واقعتی مجازی خود را به همراه کنترلر هایش به فروش می رساند. بنا به نمایشی که در یکی از فروشگاه های GAME در انگلستان منتشر شده، کنترلر های حرکتی هدست واقعیت مجازی آکولوس ریفت با قیمت ۱۹۰ پوند در خرده فروشی ها به فروش خواهد رسید. این مقدار بدون مالیات چیزی در حدود ۲۰۰ دلار آمریکا می شود. این مقدار بسیار گران است اما خیلی هم غیر منتظره نیست. اگر این کنترلر های حرکتی را در کنار هدست واقعیت مجازی ریفت قرار دهیم، با هدست ۸۰۰ دلاری اچ تی سی وایو قیمت برابری خواهد داشت.

این چنین قیمتی برای یک هدست واقعیت مجازی در ابعاد یک اتاق بسیار بالا و ترسناک است. ما هنوز در نسل اول مصرف کنندگان واقعیت مجازی رده بالا هستیم و همیشه نسل اول هر سخت افزاری بسیار گران است. به همین خاطر آکولوس تائید کرده است که این کنترلر های حرکتی با قیمت ۲۰۰ دلار در ایالات متحده عرضه خواهد شد اما انتظار اعلام زودهنگام این خبر را نداشته باشید. این شرکت احتمالا در کنفرانس Oculus Connect که در ماه آینده برگذار می شود، این خبر را اعلام کند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما حاضر هستید با چنین قیمتی این هدست واقعیت مجازی را تهیه کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.