سامسونگ تایید کرد که نیمی از گوشی های نوت ۷ معیوب در کشور آمریکا تعویض شدند - تکفارس 
سامسونگ تایید کرد که نیمی از گوشی های نوت ۷ معیوب در کشور آمریکا تعویض شدند - تکفارس 

سامسونگ تایید کرد که نیمی از گوشی های نوت ۷ معیوب در کشور آمریکا تعویض شدند

سعید مزارعی
۲ مهر ۱۳۹۵ - 18:45
سامسونگ تایید کرد که نیمی از گوشی های نوت ۷ معیوب در کشور آمریکا تعویض شدند - تکفارس 

گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ احتمالا باید بدشانس ترین گوشی که تاکنون ساخته شده است نام بگیرد. بعد از اینکه شرکت سامسونگ ۲.۵ میلیون گوشی نوت ۷ فروخته شده در سراسر جهان را برای تعویض فراخوانی کرد، این شرکت اعلام کرد که تعویض این گوشی ها در کشور آمریکا به خوبی انجام گرفته است.

شرکت کره ای سامسونگ بیش از نیمی از گوشی های نوت ۷ فروخته شده در آمریکا را در همین چند روز گذشته تعویض کرده است. حدودا ۱ میلیون گوشی نوت ۷ معیوب در آمریکا وجود داشت که به این معنی است که سامسونگ تاکنون بیش از ۵۰۰۰۰۰ عدد از این گوشی ها را در این کشور تعویض کرده است.

سامسونگ همچنین تایید کرد از روز ۲۱ سپتامبر که این فراخوانی آغاز شده است تاکنون بیش از ۹۰ درصد دارندگان گوشی های نوت ۷ تصمیم گرفته اند تا گوشی معیوب خود را با یک مدل سالم و امن تعویض کنند.

تنها ۹۰ درصد از دارندگان این گوشی ها تصمیم گرفته اند تا گوشی دیگری داشته باشند، به نظر می رسد سامسونگ حداقل در کشور آمریکا طرفداران وفاداری دارد. اشاره نشده است که چه مقدار از این ۱۰ درصد تصمیم به تعویض گوشی نوت ۷ خود با محصول دیگری از شرکت سامسونگ یعنی گلکسی S7 یا S7 Edge کرده اند.

با همه ی این ها، ظاهرا هنوز ۵۰۰۰۰۰ گوشی نوت ۷ معیوب دیگر در کشور آمریکا برای تعویض وجود دارد که سامسونگ باید بر روی آن کار کند.

برنامه ی فراخوانی گوشی های نوت ۷ در کشور آمریکا از اوایل این ماه شروع شد اما تقریبا ۳ هفته ای طول کشید تا سامسونگ گوشی های نوت ۷ سالم را آماده ی تحویل به مشتریان بکند.

خوب سامسونگ در سراسر جهان از همه ی دارندگان گوشی های نوت ۷ خواسته است تا گوشی های خود را یا با گوشی سامسونگی دیگری تعویض کنند یا پول خود را دریافت کنند و یا کمی صبر کنند تا گوشی نوت ۷ سالم آماده ی عرضه به کشور آن ها شود.

همچنین سامسونگ تدابیر حفاظتی دیگری هم برای جلوگیری از آتش گرفتن گوشی نوت ۷ دیگری تدابیر دیده است. سامسونگ با انتشار یک بروزرسانی نرم افزاری که به صورت خودکار بر روی گوشی های نوت ۷ نصب می شود از شارژ شدن این گوشی ها به صورت کامل جلوگیری کرده و تنها اجازه ی شارژ تا ۶۰ درصد را به آن ها می دهد که این رقم برای جلوگیری از داغ شدن باتری کافی است.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.