نسخه جدید Fallout Shelter استیکرهای این بازی را به iMassage سیستم عامل iOS 10 اضافه می کند - تکفارس 
نسخه جدید Fallout Shelter استیکرهای این بازی را به iMassage سیستم عامل iOS 10 اضافه می کند - تکفارس 

نسخه جدید Fallout Shelter استیکرهای این بازی را به iMassage سیستم عامل iOS 10 اضافه می کند

سعید مزارعی
۲ مهر ۱۳۹۵ - 20:50
نسخه جدید Fallout Shelter استیکرهای این بازی را به iMassage سیستم عامل iOS 10 اضافه می کند - تکفارس 

اگر شما تاکنون به نسخه ی ۱۰ سیستم عامل iOS بروزرسانی کرده اید، پس احتمالا از ویژگی های برنامه ی جدید iMassage که یکی از مهمترین تغییراتی بود که در این سیستم عامل اتفاق افتاده است استفاده کرده اید.

همچنین تعداد زیادی از بسته های استیکر که می توانید از آن در این برنامه استفاده کنید وجود دارند، اما متاسفانه تعداد استیکرهای مرتبط با بازی برای به اشتراک گذاری با دوستان و آشنایان زیاد نیست.

خوب بنابراین شرکت Bethesda در این باره فکر کرده و تصمیم گرفته است تا تعداد زیادی از استیکرهای Fallout را برای iOS 10 منتشر کند تا کاربرانی که نمی توانند بدون استفاده از iMassage زندگی کنند از آن استفاده کنند.

برای استفاده از این استیکرهای جدید، لازم است تا به آخرین نسخه ی این بازی یعنی Fallout Shelter 1.7.2 بروزرسانی کنید. اگر شما این بازی شرکت Bethesda را بر روی گوشی خود ندارید می توانید به صورت رایگان آن را از فروشگاه اپ استور دریافت کنید.

با نصب این بازی می توانید استیکرهای آن را در چت های خود در پیام رسان iMassage استفاده کنید. اگر این استیکرها بالا نیامد، می توانید با فشردن آیکون در گوشه ی سمت چپ و پایین همه ی استیکرهای اپ ها را مشاهده کنید و سپس بر روی Store کلیک کنید، آنگاه می توانید می توانید آن ها را مدیریت کنید. با این روش شما می توانید استیکرهای تمام اپ هایی را که دارای این قابلبت استیکر هستند را فعال کنید.

شرکت Bethesda دومین شرکت بازی سازی است که استیکرهای بازی خود را برای پیام رسان اپل منتشر می کند. بیش از یک هفته است که شرکت نینتندو به عنوان اولین شرکت بازی سازی استیکرهای ماریو را برای سیستم عامل iOS 10 منتشر کرد.

با انجام این کار به وسیله ی دو شرکت نینتندو و Bethesda ، انتظار داریم تا شرکت های بازی سازی بیشتری استیکرهای بازی های خود را برای پیام رسان iMassage شرکت اپل منتشر کنند. اگر این اتفاق رخ دهد کاربران IOS 10 از همه خوشحال تر می شوند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید