گوشی جدید شرکت Blu معرفی شد - تکفارس 
گوشی جدید شرکت Blu معرفی شد - تکفارس 

گوشی جدید شرکت Blu معرفی شد

امید بصیری
۳ مهر ۱۳۹۵ - 15:00
گوشی جدید شرکت Blu معرفی شد - تکفارس 

شرکت Blu گوشی جدید خود را با مشخصات بی نظیر و قیمت باورنکردنی معرفی کرده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

اوایل دیروز شرکت Blu گوشی Life One X2 را معرفی کرد. همانطور که از نام این گوشی پیدا است این گوشی هوشمند جدید نسخه ی به روز رسانی شده ی گوشی سال قبل این شرکت یعنی Life One X است و باز هم همانند نسخه ی قدیمی تر خود برای قیمت ۱۵۰ دلاری امکانات بی نظیری را عرضه می کند.

درست همانند نسخه ی سال گذشته Life One X2 با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ عرضه می شود. در زیر پوسته ی این گوشی شاهد استفاده از پردازنده ی اسنپدراگون ۴۲۰ با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز هستیم که شامل هشت هسته ی کاری می شود. این پردازنده از سری پردازنده های متوسط و رو به بالای بازار محسوب می شود.

یکی از بزرگ ترین به روز رسانی هایی که Life One X جدید به همراه می آورد را می توان در قسمت دوربین جست و جو کرد. Life One X2 به همراه دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی مخصوص عکس برداری سلفی در جلو عرضه می شود. دوربین جلو ی این گوشی از لنز واید(Wide) بهره می برد.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به یک اسکنر اثر انگشت محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس(Gorilla Glass) 3 به همراه باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری که قابلیت شارژ سریع شرکت کوالکام را نیز با خود به همراه خواهد آورد، تکنولوژی ای که به گوشی این قابلیت را می دهد تا در کم تر از ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد از شارژ باتری خود را پر کند. البته باید بگوییم که این قابلیت تنها از طریق پورت USB C_Type محقق خواهد شد.

همانند تمامی گوشی های شرکت Blu این نسخه نیز هم به صورت قرارداری و هم به صورت آنلاک عرضه می شود. از شرکت هایی که این گوشی را به صورت قرار دادی عرضه میکنند میتوان به AT&T, T-Mobile, Cricket, MetroPCS, Straight Talk, Pure Talk USA اشاره کرد.

دو مدل از این گوشی به بازار عرضه خواهد شد. مدل ارزان تر با ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و ۲ گیگابایت رم و مدل گران تر و بهتر با ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی و ۴ گیگابایت رم. این دو مدل با قسمت های ۱۵۰ و ۲۰۰ دلاری عرضه خواهند شد. درون جعبه ی این گوشی علاوه بر خود گوشی می توان شارژر هدفون و قاب سیلیکونی مخصوص این گوشی را نیز پیدا کرد.

منبع:phonearena.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید