کروم بوک ها بالاخره فروشگاه گوگل پلی را اجرا کردند - تکفارس 
کروم بوک ها بالاخره فروشگاه گوگل پلی را اجرا کردند - تکفارس 

کروم بوک ها بالاخره فروشگاه گوگل پلی را اجرا کردند

علی سیف الهی
۵ مهر ۱۳۹۵ - 14:20
کروم بوک ها بالاخره فروشگاه گوگل پلی را اجرا کردند - تکفارس 

دنیای اندروید بسیار وسیع است و چرا گوگل از این دنیای وسیع به عنوان برگ برنده برای لپ تاپ های کروم بوک خود استفاده نکند. اپدیت جدید سیستم عامل کروم به لپ تاپ های کروم بوک اجازه می دهد تا از طریق فروشگاه گوگل پلی، به نصب برنامه های اندرویدی بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

دیگر لازم نیست که از شبیه ساز ها برای اجرای برنامه های اندرویدی استفاده کنید. نسخه ی جدید پایدار سیستم عامل کروم شامل نسخه ی بتای فروشگاه گوگل پلی است که به شما فرصت اجرای برنامه های اندرویدی را می دهد. برای استفاده از این قابلیت شما باید یکی از دو کروم بوک R11 ایسر و یا فلیپ ایسوس را داشته باشید، تا بتوانید آپدیت را دریافت کنید. البته می توان با داشتن نسخه ی بتای سیستم عامل کروم نیز این قابلیت را دریافت کرد.

هنوز معلوم نیست که چه سیستم هایی در آینده این قابلیت را دریافت خواهند کرد. البته ما انتظار داریم که کروم بوک پیکسل ۲ نیز این قابلیت را دریافت کند، چون این مدل تنها مدلی بود که در عرضه ی نسخه ی بتای سیستم عامل کروم در لیست پشتیبانی از برنامه های اندرویدی قرار داشت. تقریبا همه ی دستگاه های سازگار (که شامل مدل های اچ پی، لنوو و سامسونگ است)، باید زمان نسبتا طولانی را برای دریافت این آپدیت و قابلیت اجرای برنامه های اندرویدی صبر کنند. شاید این مجبور باشید صبر کنید، اما حال شما تقریبا می توانید همه ی برنامه های محبوب موبایلی خود را مستقیما در درون کامپیوتر اجرا کنید.

نظر شما درباره ی این قابلیت جدید و کلیدی سیستم عامل کروم چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.