iTunes قابلیت جدیدی به نام پادکست های Spoken Editions دریافت می کند - تکفارس 
iTunes قابلیت جدیدی به نام پادکست های Spoken Editions دریافت می کند - تکفارس 

iTunes قابلیت جدیدی به نام پادکست های Spoken Editions دریافت می کند

علی سیف الهی
۵ مهر ۱۳۹۵ - 15:28
iTunes قابلیت جدیدی به نام پادکست های Spoken Editions دریافت می کند - تکفارس 

به نظر میرسد که اپل برنامه های زیادی برای سرویس آیتیونز خود دارد، و این تغییرات قبل از این که به صورت رسمی معرفی شوند، در فضای وب پیچیده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

سایت TechCrunch به پادکست های با عنوان Spoken Editions در این سرویس اشاره کرده است، و به نظر می رسد که نوعی برنامه است که خبر های نوشته شده ی برخی خبرگذاری ها را به صورت صوتی می خواند. نبابراین شما می توانید زمانی که در حال انجام دادن کاری دیگری، همانند رانندگی هستید به اخبار گوش دهید. اپل شواهد دیده شده را پاک سازی کرده است، اما قبل این که آن ها پاک شوند، سایت TechCrunch نسخه های Spoken Edition خبرگذاری های Wired، Time، Mic و Forbes و حتی خبرگذاری خود سایت را دیده بودند.

زمانی که آن ها به توضیحات فایل ها نگاهی انداختند، مشاهده کردند که این سرویس قدرت یافته از SpokenLayer است. SpokenLayer یک سرویس است که نسخه های صوتی کلمات نوشته شده را ایجاد و منتشر می کند. مدیرعامل این شرکت به سایت TechCrunch گفته است که شرکت او صدای هر خبرگذاری را متفاوت از دیگری می کند تا صدای آن ها در بخش های خود به کار گرفتهشوند و باعث گیرایی اخبار شوند. به نظر می رسد که این قابلیت در آینده ی نزدیک در قالب آپدیتی برای نرم افزار آیتیونز منتشر شود و کاربران همگی بتوانند از آن استفاده کنند. سایت TechCrunch اشاره کرده است که این قابلیت احتمالا در اوایل ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره ی این قابلیت چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.