مشخصات و دوربین دوگانه گوشی شیائومی Mi 5s تایید شد - تکفارس 
مشخصات و دوربین دوگانه گوشی شیائومی Mi 5s تایید شد - تکفارس 

مشخصات و دوربین دوگانه گوشی شیائومی Mi 5s تایید شد

سعید مزارعی
۵ مهر ۱۳۹۵ - 17:09
مشخصات و دوربین دوگانه گوشی شیائومی Mi 5s تایید شد - تکفارس 

هیجانات برای گوشی جدید شرکت شیائومی یعنی Mi 5s همچنان ادامه دارد و ما امروز با انتشار تصاویری که تایید می کنند این گوشی دارای دوربین دوگانه است این هیجانات را افزایش می دهیم. هیجان انگیزترین قسمت این حقیقت است که این تصاویر مربوط به گوشی دارای دوربین دوگانه کاملا مشابه تیزر تبلیغاتی است که شیائومی در مورد یک گوشی که نام آن ذکر نشده است منتشر کرده بود. تصویری که منتشر شده است همچنین از وجود یک فلش LED دوتایی برای دوربین پشت گوشی خبر می دهد. همچنین باید این نکته را ذکر کنیم که تصاویر جدید، پشت این گوشی را مشابه پشت گوشی Xiaomi Mi 5 نشان می دهند.

همچنین امروز اسکرین شاتی از یک گوشی که مشخصات آن را نشان می داد به بیرون درز کرد. اگر این تصویر واقعی باشد این گوشی قرار است با اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو عرضه شود. قدرت پردازشی این گوشی برعهده ی چیپ اسنپ دراگون ۸۲۱ است که دارای یک پردازنده ی ۴ هسته ای با فرکانس ۲.۳۵ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Adreno 530 است. این مدل دارای ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی داخلی است.

همچنین بر اساس شایعات این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰ یا همان Full HD است که با فناوری تاچ ۳ بعدی نیز همراه است. همچنین گفته شده است که اسکنر انگشت بسیار سریعی در زیر شیشه ی صفحه نمایش این گوشی قرار داده شده است و به لطف فناوری NFC می توان از طریق سرویس Mi Play به پرداخته پول پرداخت.

دو مدل مختلف از گوشی Mi 5s وجود دارد. گفته می شود مدل استاندارد این گوشی دارای قیمت ۳۰۰ دلاری است. همچنین مدل پیشرفته ی این گوشی ممکن است قیمتی معادل ۴۵۰ دلار داشته باشد. هر دو مدل ممکن است در ۲۷ سپتامبر معرفی شوند پس تقویم خود را علامت بزنید.

منبع : phoneAena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.