تصاویر جدیدی از کروم کست ۴K گوگل منتشر شد - تکفارس 
تصاویر جدیدی از کروم کست ۴K گوگل منتشر شد - تکفارس 

تصاویر جدیدی از کروم کست ۴K گوگل منتشر شد

علی سیف الهی
۶ مهر ۱۳۹۵ - 14:00
تصاویر جدیدی از کروم کست ۴K گوگل منتشر شد - تکفارس 

شایعات زیادی درباره  نسل جدید کروم کست های گوگل وجود دارد. به تازگی تصاویر جدید از کروم کست اولترا منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

قبلا هم شایعه شده بود که این کرو کست ها از ویدئوهایی با کیفیت ۴K پشتیبانی می کنند. ایوان بلاس، فاش کننده ی معتبر حوزه ی تکنولوژی، به تازگی پستی را منتشر ساخته است که مدعی است تصویر کروم کست اولترا می باشد. ظاهر خود دستگاه آن طور جالب نیست اما دارای کابل HDMI چسبیده به خود است. هر چند، این سخنان تنها بخش کوچکی از برنامه های گوگل هستند. وجود این کروم کست تقریبا تائید می کند که رویداد ۴ام اکتبر گوگل چیزی فراتر از معرفی دو گوشی خواهد بود. و همچنین باید در نظر داشت که گوگل نشان کروم را در کروم کست های قدیمی، با حرف G در نسل جدید کروم کست ها عوض کرده است. همچنین این لوگو در تصاویر لیک شده از گوشی های پیکسل نیز، در پشت گوشی ها دیده می شود. به نظر می رسد هدف گوگل از اجام این کار، یکسان کردن برند سخت افزاری خود است و قصد جمع آوری برند های مختلف را تحت یک برند خاص دارد.

ما چیز بیشتری از محتویات درون کروم کست اولترا نمی دانیم. اما شایعات قبلی اشاره کرده اند که سخت افزار سازگار با ۴K می تواند برگ برنده ی این کروم کست در بازار باشند. البته برای داشتن این قابلیت باید حساب پرمیوم داشته باشید. قیمت احتمالی کروم کست اولترا ۶۹ دلار است و تقریبا دو برابر قیمت مدل اصلی است. البته این قیمت در کنار دیگر سخت افزار های لازم برای تماشای محتواهای ۴K زیاد به چشم نمی آید. اما این قیمت نیز اشاره به آن دارد که گوگل دیگر به کروم کست به دید یک دستگاه پایین رده ی استریم نگاه نمی کند.

نظر شما درباره ی این کروم کست های جدید و البته گران قیمت چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید