تصویر جدید از گوشی پیکسل گوگل منتشر شد - تکفارس 
تصویر جدید از گوشی پیکسل گوگل منتشر شد - تکفارس 

تصویر جدید از گوشی پیکسل گوگل منتشر شد

علی سیف الهی
۶ مهر ۱۳۹۵ - 15:00
تصویر جدید از گوشی پیکسل گوگل منتشر شد - تکفارس 

امروز باز هم تصویر جدیدی از گوشی معرفی نشده ی پیکسل گوگل منتشر شد که صفحه ی اصلی این گوشی را نشان می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

در کنار لیک شدن تصویر کروم کست ۴K، سایت VentureBeat تصاویری را منتشر ساخته که مدعی است گوشی پیکسل گوگل است که هفته ی آینده قرار است معرفی شود. در کنار نسخه ی بزرگتر با نام پیکسل ایکس ال، انتظار می رود که این گوشی جانشینی برای گوشی های نکسوس باشد و دارای صفحه نمایش ۵ اینچیبا رزولوشن تمام اچ دی و ۳۲ گیگابایت حافظ ی داخلی باشد. شاید قیمت شروع احتمالی ۶۴۹ دلاری برای این گوشی کمی زیاد باشد، اما لیک های قبلی سایت اندروید پلیس خبر از آن داشتند که قابلیت اصلی این گوشی ها نرم افزارشان خواهد بود تا حداکثر استفاده را از دستیار هوش مصنوعی جدید گوگل ببرد.

ما انتظار داریم که در رویداد ۴ام اکتبر گوگل این گوشی معرفی شده و مشخصات و اصلاعات بیشتری از آن اعلام شود. همچنین انتظار داریم که روتر گوگل هوم نیز در این رویداد معرفی گردد. اگر شما نمی توانید تا آن زمان صبر کنید، می توانید از لانچر های شخص ثالثی نظیر نوا لانچر و اکشن لانچر استفاده کنید تا گوشی خود را شبیه پیکسل کنید و لذت ببرید.

نظر شما درباره ی این گوشی و رویداد ۴ام اکتبر گوگل چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.