مایکروسافت هوش مصنوعی خود را به برنامه ی آفیس ۳۶۵ می آورد - تکفارس 
مایکروسافت هوش مصنوعی خود را به برنامه ی آفیس ۳۶۵ می آورد - تکفارس 

مایکروسافت هوش مصنوعی خود را به برنامه ی آفیس ۳۶۵ می آورد

علی سیف الهی
۶ مهر ۱۳۹۵ - 14:20
مایکروسافت هوش مصنوعی خود را به برنامه ی آفیس ۳۶۵ می آورد - تکفارس 

مایکروسافت سخت در تلاش است تا اشتباهات گذشته ی خود را جبران کند و خود را به روز های اوجش باز گرداند. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که در حال اضافه کردن هوش مصنوعی به سرویس آفیس ۳۶۵ خود است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

مایکروسافت تنها در حال تلاش برای اختصاص دادن هوش مصنوعی خود به دستیار صوتی و بوت های چت نیست، بلکه قصد دارد تا آن را به صورت فراگیری استفاده کند. ردموندی ها اعلام کرده اند که قصد دارند هوش مصنوعی خود را که بر پایه ی پردازش ابری است، به سرویس آفیس ۳۶۵ اضافه کنند تا بیشتر کار ها به صورت خودکار انجام شود. این هوش مصنوعی می تواند در بسیاری از کار ها به شما کمک کند تا با استفاده از اطلاعات شرکتتان، بتوانید سریع تر یک پروژه را به اتمام رسانید. به عنوان مثال پاورپوینت و Sway دارای قابلیتی به نام QuickStarter خواهند بود کهبه شما کمک خواهند کرد تا بتوانید موضوعی برای ارائه ی خود پیدا کنید و از دردسر های این کار در امان بمانید و با خیالی آسوده به انجام بقیه ی کار ها بپردازید. همینطور برنامه ی اکسل دارای قابلیتی خواهد بود که اجازه می دهد تا اطلاعات جغرافیایی خام را به نقشه های بر پایه ی سرویس بینگ تبدیل کنید.

برخی از این قابلیت های هوش مصنوعی در حال حاضر موجود هستند. اما برای دریافت قابلیت های اکسل و پاورپوینت، باید تا اواخر آذر ماه صبر کنید تا این سرویس ها نیز در دسترس قرار بگیرند و شما از آن ها استفاده کنید.

همچنین استفاده های پنهانی نیز از هوش مصنوعی وجود خواهد داشت. سرویس فروش مایکروسافت، داینامیکز ۳۶۴، از یک دستیار صوتی استفاده خواهد کرد تا به شما زمانی که در حال انجام یک معامله هستید، بتوانید مقدیر فروش مربوط را ببینید و تصمیم درستی بگیرید. این شرکت همچنین از یک دستیار صوتی در بخش آمریکایی پشتیبانی خود استفاده خواهد کرد تا به سوالات مشتریان پاسخ دهد. شاید شما این قابلیت های دیگر را به اندازه ی قابلیت های آپگرید آفیس پر ارزش ندانید، اما این ها نیز خود نشانه هایی هستند از این که یادگیری ماشینی در بسیاری از بخش های محاسباتی دنیا کارآمد و مفید هستند.

نظر شما درباره ی این موضوع چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید