انفجار ها دست از سر سامسونگ بر نمی دارند! باز هم گلکسی S7 Edge! - تکفارس 
انفجار ها دست از سر سامسونگ بر نمی دارند! باز هم گلکسی S7 Edge! - تکفارس 

انفجار ها دست از سر سامسونگ بر نمی دارند! باز هم گلکسی S7 Edge!

امید بصیری
۶ مهر ۱۳۹۵ - 16:48
انفجار ها دست از سر سامسونگ بر نمی دارند! باز هم گلکسی S7 Edge! - تکفارس 

به نظر می رسد که بد شانسی های سامسونگ تمامی ندارند و این بار باز هم شاهد آتش گرفتن یک گوشی دیگر از خانواده ی گلکسی یعنی گلکسی S7 Edge هستیم! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

فردی با نام ونگ بریونس از فیلیپین ادعا می کند که گلکسی S7 Edge وی بدون هیچ دلیل واضحی اتش گرفته است. او عکس هایی از این واقعه را در صفحه ی فیس بوک خود قرار داده که در این عکس ها کاملاً مشخص است که گوشی در معرض دمای بسیار بالایی قرار گرفته است. این فرد به خبرنگاران گفته است که هنگامی که دختر ۱۶ ساله ی وی در حال ارسال پستی در شبکه های اجتماعی بوده است گوشی به ناگاه شروع به افزایش دما کرده و دود از آن خارج شده است. آن ها نیز سریعاً بر روی گوشی آب ریخته و سپس آتش ان را با حوله خاموش کرده اند.

او گوشی را با خود به فروشگاه سامسونگی که از آن خریداری کرده برده و از مسئولین  آن تقاضا کرده تا به جای دادن یک عدد گلکسی S7 Edge نو مبلغ پرداخت شده را پس بگیرد چرا که نگران بوده شاید این اتفاق دوباره بیفتد. او از مسئولین سامسونگ که با درخواست وی موافقت کردند کمال تشکر را داشته است. مسئولین این فروشگاه اعلام نکرده اند که چه چیزی باعث این حادثه شده است اما این خانم اعلام کرده که کارشناسان سامسونگ بعداً با وی تماس گرفته و اعلام کرده اند که دلیل این مشکل را پیگیر خواهند شد.

این اولین باری نیست که ما می شنویم یک گوشی از سری گلکسی S7 بدون هیچ دلیلی آتش می گیرد. مردی با نام دنی رامیرز نیز چند وقت پیش از سامسونگ به خاطر منفجر شدن یک گلکسی S7 Edge در داخل جیبش شکایت کرده بود. در مورد دیگری نیز زنی اهل انگلستان اعلام کرده بود که گلکسی S7 وی بدون دلیل واضحی شروع به آتش گرفتن کرده است.

سامسونگ اعلام نکرده که آیا همانند سری گلکسی نوت ۷ سری گلکسی S7 نیز دارای مشکل باتری هستند یا نه. این گزارشات مدام در حال افزایش هستند و هنوز نمی شود نظر قطعی ای راجع به آن ها داد. اگرچه سامسونگ با گزارش های دروغی نیز در این بین رو به رو بوده است.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید