پیکسل ۲ به جمع کروم بوک های اجرا کننده ی برنامه های اندرویدی ملحق شد - تکفارس 
پیکسل ۲ به جمع کروم بوک های اجرا کننده ی برنامه های اندرویدی ملحق شد - تکفارس 

پیکسل ۲ به جمع کروم بوک های اجرا کننده ی برنامه های اندرویدی ملحق شد

علی سیف الهی
۸ مهر ۱۳۹۵ - 18:22
پیکسل ۲ به جمع کروم بوک های اجرا کننده ی برنامه های اندرویدی ملحق شد - تکفارس 

به نظر می رسد که گوگل در حال گسترش دادن پلتفرم اندروید خود باشد. این شرکت به تازگی کروم بوک پیکسل ۲ را به جمع کروم بوک های با قابلیت اجرای برنامه های اندرویدی اضافه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

افرادی که منتظر اجرای برنامه های اندرویدی در محیط کروم بوک ها بودند، چند روز قبل و با عرضه ی نسخه ی جدید سیستم عامل کروم بسیار خوشحال شدند. گوگل بالاخره نسخه ای پایدار از سیستم عامل کروم خود را منتشر کرد که دارای نسخه ی بتای فروشگاه پلی استور بود و به کاربران اجازه ی استفاده از برنامه های موبایلی را می داد. اما تنها کروم بوک های R11 ایسر و فلیپ ایسوس از این سیستم عامل با قابلیت های جدید بهره مند شدند و خبری از انتشار این آپدیت برای دیگر سیستم عامل ها نبود. حدس زده می شد که کروم بوک بعدی که از این آپدیت بهره مند خواهد شد، کروم بوک پیکسل ۲ باشد، که با تائید رسمی این خبر، این حدس رنگ واقعیت به خود گرفت و هم اکنون دارندگان این کروم بوک قادر هستند تا این آپدیت مهم را دریافت کرده و به تجربه ی برنامه های اندرویدی بپردازند.

با شروع از امروز، کاربران این کروم بوک از رده خارج شده می تواند در نسخه ی ۵۳ام سیستم عامل کروم از فروشگاه پلی استور استفاده کنند. کروم بوک بعدی که از لین آپدیت بهره مند خواهد شد، فعلا معلوم نیست اما گوگل اشاره کرده است که در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ چندین مدل دیگر نیز این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.