سامسونگ در حال تحقیق بر روی گوشی های مشکل دار در برنامه فراخوانی گوشی های نوت ۷ است - تکفارس 
سامسونگ در حال تحقیق بر روی گوشی های مشکل دار در برنامه فراخوانی گوشی های نوت ۷ است - تکفارس 

سامسونگ در حال تحقیق بر روی گوشی های مشکل دار در برنامه فراخوانی گوشی های نوت ۷ است

سعید مزارعی
۸ مهر ۱۳۹۵ - 19:59
سامسونگ در حال تحقیق بر روی گوشی های مشکل دار در برنامه فراخوانی گوشی های نوت ۷ است - تکفارس 

اولین گزارش ها در مورد انفجار گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ به سرعت پس از عرضه ی این گوشی در ماه آگوست منتشر شد. از آن موقع به بعد سامسونگ با یک کابوس زندگی می کند که به نظر نمی رسد حتی اگر این شرکت کره ای به مشتریان اطمینان دهد که این گوشی ها امن هستند پایان یابد.

سامسونگ برنامه ریزی می کند که این برنامه فراخوانی گوشی های نوت ۷ از اوایل ماه اکتبر پایان یابد و در پایان ماه فروش جهانی آن آغاز شود.  با این حال به نظر می رسد که گوشی های نوت ۷ که شرکت سامسونگ ادعا می کرد گوشی های امن و سالمی هستند، بعد از این همه مدت آنگونه که باید و شاید امن نیستند.

متاسفانه، برخی از مشتریانی که گوشی های نوت ۷ خود را با یک مدل سالم تعویض کرده بودند باز هم با مشکلاتی در باتری رو به رو شدند. باتری این گوشی ها یا به صورت غیر طبیعی داغ می شوند و یا به سرعت شارژ خالی می کنندو در برخی موارد هم هر دو اتفاق می افتد. اما بیاید سریع در این باره قضاوت نکنیم تا سامسونگ بر روی آن تحقیق کند و مشکل را پیدا کند.

از چند روز گذشته تاکنون موارد زیادی در آمریکا و کره ی جنوبی گزارش شده است، پس به نظر نمی رسد این موارد جدا از هم باشند. در حقیقت سامسونگ اشکال در یکی از این گوشی ها را پذیرفته و اعلام کرده که آن گوشی را با یک مدل جدید تعویض می کند.

در یک بیانیه که صبح امروز منتشر شد، سامسونگ اعلام کرد که ” تاکنون گزارش هایی از مشکل باتری گوشی های جدید نوت ۷ منتشر شده است و ما قصد داریم تا بار دیگر به شما اطمینان دهیم که به خاطر این مشکلات هیچگونه خطری شما را تهدید نمی کند.”

این کمپانی همچنین می افزاید که گوشی نوت ۷ جدید برای استفاده امن است و در ” شرایط عادی هم بسیاری از گوشی های هوشمند ممکن است مشکلاتی را در زمینه ی دما تجربه کنند. “

خبر خوب این است که این شرکت کره ای همه ی این شکایات را به صورت جدی پیگیری می کند . در حال حاضر در حال کار بر روی حل همه ی شکایات ها به صورت مستقیم از طریق سرویس مشتریان است. ما همه ی خبرهای جدید در این زمینه را برای شما پوشش خواهیم داد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید