بازی Quantum Break بالاخره بر روی استیم عرضه شد - تکفارس 
بازی Quantum Break بالاخره بر روی استیم عرضه شد - تکفارس 

بازی Quantum Break بالاخره بر روی استیم عرضه شد

علی سیف الهی
۹ مهر ۱۳۹۵ - 15:00
بازی Quantum Break بالاخره بر روی استیم عرضه شد - تکفارس 

بالاخره بازی محبوب Quantum Break بر روی سیستم استیم عرضه شد و خیال هواداران از مشکلاتی که استور مایکروسافت برایشان به وجود می آورد، آسوده گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

بازی Quantum Break بازی بسیار بزرگی است. نه تنها به خاطر داستان نفس گیرش، بلکه شو های لایو اکشن تلویزیونی این بازی بسیار هیجان انگیز هستند. اما چگونه شد که مایکروسافت و استدیوی سازنده ی این بازی، رمدی تصمیم به انتشار آن بر روی استیم گرفتند؟ این بازی قبل از انتشار بر روی ویندوز ۱۰، به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکی وان منتشر شد. حال این بازی بر روی استیم نیز عرضه شده است و به بازیکنان این فرصت داده شده است تا در نقش جک جویس به ماجراجویی بپردازند. به علاوه، نسخه ی مخصوصی  از این بازی با نام Timeless Collectors Edition وجود دارد. این پکیج فیزیکی دارای پنج دیسک بازی، کتاب و دیسک Making Of، ساندتراک های بازی و دو پوستر است.

عرضه ی این بازی بر روی استیم این سوال را به وجود می آرود. آیا دیگر عناوین انحصاری مایکروسافت بر روی استیم عرضه خواهند شد؟ رئیس بخش ایکس باکس، آقای فیل اسپنسر به این نکته اشاره کرده است. او گفته است که: “من به شرکت والو به نگاه یک سازنده ی مهم ویندوزی نگاه می کنم. آن ها بخش بزرگی از موفقیت بازی ها بر روی سیستم عامل ویندوز هستند. من فکر نمی کنم که والو از نداشتن عناوین اسدیوهای داخلی ما در این لحظه ناراحت باشد. آن ها بسیار خوب عمل می کنند. ما دوباره بر روی استیم بازی های خودمان را قرار خواهیم داد.”

البته که خرید و فروش کنترل خواهد شد. مایکروسافت برنامه دارد تا به افزایش فروش ایکس باکس وان ادامه دهد و عناوین ویندوز ۱۰ را بیشتر کند. ارائه ی همه ی این ها از طریق استیم عرضه کند، باعث خواهد شد تا یکی از بهترین نرم افزا های انحصاری این شرکت از بین برود. حال باید منتظر ماند و دید در آینده چه عناوینی از مایکروسافت بر روی استیم عرضه خواهند شد.

نظر شما درباره ی عرضه ی بازی کوانتوم بریک بر روی استیم چیست؟ شما انتظار عرضه ی چه بازی هایی را از سوی مایکروسافت بر روی استیم دارید؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.