سامسونگ بیش از ۶۰ درصد نوت های ۷ در ایالات متحده را تعویض کرده است - تکفارس 
سامسونگ بیش از ۶۰ درصد نوت های ۷ در ایالات متحده را تعویض کرده است - تکفارس 

سامسونگ بیش از ۶۰ درصد نوت های ۷ در ایالات متحده را تعویض کرده است

امید بصیری
۹ مهر ۱۳۹۵ - 17:26
سامسونگ بیش از ۶۰ درصد نوت های ۷ در ایالات متحده را تعویض کرده است - تکفارس 

سامسونگ بیش از ۶۰ درصد گلکسی نوت های ۷ که دارای مشکل باتری بودند را در ایالات متحده تعویض کرده و به مشتریان پس داده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ رسماً اعلام کرده که این شرکت کره ای بیش از ۶۰ درصد نوت های ۷ ای که باور می شد دارای مشکل باتری هستند را در ایالات متحده تعویض کرده است. این خبر حدود دو هفته پس از آن مطرح می شود که شرکت تامین امنیت محصولات الکترونیکی ایالات متحده درخواست رسمی مبنی بر پس دادن نوت های ۷ را به تمامی دارندگان این گوشی در سرتاسر ایالات متحده ابلاغ کرد آن هم در حالی که گزارش های بسیار زیادی مبنی بر آتش گرفتن نوت ۷ هنگام داخل شارژ بودن منتشر شد.

این خبر ۶ روز پس از آن اعلام می شود که گلکسی نوت های ۷ سالم و ایمن دوباره در این کشور عرضه می شوند. در روز اول این شرکت اعلام کرد که حدود ۱۳۰,۰۰۰ عدد از یک میلیون دستگاه نا امن را تعویض کرده است. حال نیز این غول کره ای اعلام می کند حدود ۶۰۰,۰۰۰ دستگاه را از چرخه ی بازار حذف کرده است. اگرچه اخیراً گزارش های عجیبی نیز منتشر شده اند که نسخه های تعویض شده نیز به اندازه ی نسخه های قدیمی این محصول خطرناک هستند! باید منتظر بمانیم و واکنش سامسونگ به این گزارش ها را مشاهده کنیم.

نظر شما درباره ی این خبر چیست؟ آیا واقعاً سامسونگ از ارائه ی گوشی ای بدون مشکلات امنیتی عاجز است!؟ نظرات خود را با ما به اشتراگ بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.