نسخه آنلاک گوشی V20 از روز ۲ اکتبر پیش فروش می شود - تکفارس 
نسخه آنلاک گوشی V20 از روز ۲ اکتبر پیش فروش می شود - تکفارس 

نسخه آنلاک گوشی V20 از روز ۲ اکتبر پیش فروش می شود

سعید مزارعی
۹ مهر ۱۳۹۵ - 19:11

در حالی که فردا ۲۹ سپتامبر گوشی LG V20 به طور رسمی در کشور کره ی جنوبی عرضه می شود، به نظر می رسد که سایر بازارها باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا این گوشی را دریافت کنند. اما با این حال اگر شما در آمریکا زندگی می کنید نیازی نیست آن قدر هم منتظر بمانید و می توانید گوشی را پیش خرید کنید.

خرده فروشی B&H اعلام کرد که در تاریخ ۲ اکتبر یعنی روز یکشنبه پیش فروش گوشی ال جی آغاز می شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت این گوشی در دسترس نیست اما می دانیم که این خرده فروشی قرار است این گوشی را به صورت آنلاک یا باز به فروش برساند که احتمالا حداقل قیمت این گوشی ۶۰۰ دلار باشد. در کشور کره جنوبی این گوشی به قیمت حدودا ۸۰۰ دلار فروخته می شود ، اما قیمت ها در این کشور همیشه بیشتر از قیمت های موجود در آمریکا بوده است.

به گفته ی B&H گوشی ال جی V20 که قرار است بفروش برساند نسخه ی آمریکای شمالی است و با اپراتور های از نوع GSM ، CDMA و باندهای LTE سازگار است. کسانی که نمی خواهند نسخه ی آنلاک این گوشی را خریداری کنند هم می توانند در آینده ی نزدیک آن را از طریق تمامی اپراتورها در آمریکا تهیه کنند. دقیقا مشخص نیست که گوشی های مربوط به اپراتورهای آمریکا چه زمانی عرضه می شوند، اما این اتفاق ممکن است در تاریخ ۲۱ ماه اکتبر به وقوع بپیوندد.

موفقیت گوشی ال جی V10 این خوش بینی را ایجاد کرده است که استقبال خوبی از این گوشی هم شود و این شرکت برای این منظور در نسخه ی جدید گوشی های سری V از ۲ نمایشگر ( نمایشگر اصلی یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزلوشن ۴K است و نمایشگر دوم هم یک نمایشگر باریک با کیفیت ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسل است ) استفاده کرده و همچنین این گوشی اولین گوشی در جهان است که به صورت پیش فرض دارای نسخه ی ۷ سیستم عامل اندروید یا همان نوقا است. شما همچنین می توانید معرفی کامل این گوشی را از این لینک مطالعه کنید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.