نوت ۷ همچنان محبوب است! - تکفارس 
نوت ۷ همچنان محبوب است! - تکفارس 

نوت ۷ همچنان محبوب است!

امید بصیری
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - 16:00
نوت ۷ همچنان محبوب است! - تکفارس 

به نظر فاجعه ی پیش آمده بر سر نوت ۷ بر روی مشتریان کره ای این شرکت تاثیر آن چنانی ای نداشته است و این گوشی همچنان در کره جنوبی محبوب است! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

سامسونگ روز گذشته مجدداً عرضه ی گلکسی نوت های پیش خرید شده در کره جنوبی را از سر گرفت و با وجود همه خبر های بد و نا امید کننده ای که پیرامون این گوشی و عدم وجود امنیت در آن گزارش می شد گلکسی نوت ۷ همچنان در بازار داخلی سامسونگ محبوبیت دارد. این گوشی توسط سه شرکت بزرگ ارتباطی کره یعنی SK Telecom، KT و LG Uplus به کسانی که در ماه آگوست ان را پیش خرید کرده بودند عرضه می شود.

کره جنوبی اولین کشوری بود که برنامه ی عرضه ی مجدد گلکسی نوت ۷ در آن انجام شد. نگرانی هایی درباره ی این که مشتریان حال حاضر و در واقع دارندگان نسخه های معیوب گلکسی نوت ۷ تمایلی به تعویض این گوشی ها ندارند وجود داشت و به همین دلیل سامسونگ مهلت شرکت در طرح بازپس گیری نوت ۷ را تمدید کرده و زمان عرضه ی مجدد ان را نیز کمی به عقب انداخت.

بنابر گزارش رسانه های داخلی کره حدود ۱۶,۰۰۰ عدد گلکسی نوت ۷ در روزی که عرضه ی مجدد این گوشی از سر گرفته شد فعال شدند. خرده فروشان اعلام کرده اند که علی رغم تمامی مشکلات نوت ۷ به نظر نمی رسد چیزی از علاقه ی مردم به این گوشی کم شده باشد. برخی از کارشناسان انتظار دارند که در زمان عرضه ی مجدد این گوشی در تاریخ ۱ اکتبر سامسونگ بتواند روزانه ۲۰,۰۰۰ عدد از این دستگاه ها را به فروش برساند. سامسونگ برنامه ی تبلیغاتی خود برای فروش این گوشی هوشمند را دوباره از سر گرفته است تا بتواند آخرین و جدید ترین پرچم دار خود را بار دیگر وارد عرصه ی رقابت بکند.

منبع:Sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.