سامسونگ گلکسی A8 (2016) معرفی شد! - تکفارس 
سامسونگ گلکسی A8 (2016) معرفی شد! - تکفارس 

سامسونگ گلکسی A8 (2016) معرفی شد!

امید بصیری
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - 18:00
سامسونگ گلکسی A8 (2016) معرفی شد! - تکفارس 

پس از کلی اخبار مربوط به شایعات گوشی گلکسی A8 (2016) این گوشی امروز رسماً توسط سامسونگ معرفی شد! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

در طی چند ماه گذشته شایعات بسار زیادی وجود داشتند که گوشی گگلکسی A8 (2016) در لیست سامسونگ برای عرضه به بازار قرار دارد. نتایج بنچمارک(Benchmark) این گوشی نیز مشخصات احتمالی این محصول را به ما اعلام کردند و اخیراً نیز این گوشی تاییدیده های مربوط به عرضه در بازار خود را دریافت کرده بود. راهنمای گوشی ای نیز که هفته ی پیش لو رفت به ما اعلام کرد که این گوشی نیز همانند نوت از Grace UX جدید بهره خواهد برد در ضمن این گوشی از درگاه پرداخت سامسونگ(Samsung Pay) نیز پشتیبانی خواهد کرد. نهایتاً سامسونگ امروز این گوشی را رسما در کره جنوبی معرفی کرد.

به نظر نمی رسد که سامسونگ تغییرات زیادی را در طراحی این گوشی اعمال کرده باشد و این گوشی جدید کاملاً شبیه به مدل سال قبل خود است که از یک بدنه ی فلزی نیز بهره می برد. این گوشی همراه با قابلیت Always On عرضه می شود که سامسونگ اوایل امسال ان را به همراه سری S7 عرضه کرده بود.

پردازنده ی این گوشی ساخته ی خود سامسونگ و از سری اگزینوس ۷۴۲۰ همراه با ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی است. این گوشی همچنین از صحفه نمایشی ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ Full HD بهره می برد. دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی نیز در جلو و عقب این گوشی قرار دارند. ظرفیت باتری این گوشی نیز ۳۵۰۰ میلی آمپر است. این گوشی همراه با نسخه ی ۶ سیستم عامل اندروید ورژن ۶.۰.۱ عرضه خواهد شد. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به وجود حسگر اثر انگشت به همراه پشتیبانی از سامسونگ پی اشاره کرد.

این گوشی به زودی در کره جنوبی عرضه خواهد شد. این گوشی با قیمت ۶۴۹ هزار وون(۵۸۰ دلار) در کره عرضه خواهد شد. سامسونگ هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه ی این گوشی در سایر نقاط دنیا در اختیار  مشتریان قرار نداده است.

نظر شما درباره ی این گوشی هوشمند چیست؟! آیا تجربه ی کار کردن با نسخه ی سال گذشته ی ان را دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

galaxy-a8-2016-5-540x540 galaxy-a8-2016-6-540x540

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.