گزارش ها از لغو برنامه ال جی برای استفاده از پنل های OLED منحنی در گوشی G5 خبر می دهند - تکفارس 
گزارش ها از لغو برنامه ال جی برای استفاده از پنل های OLED منحنی در گوشی G5 خبر می دهند - تکفارس 

گزارش ها از لغو برنامه ال جی برای استفاده از پنل های OLED منحنی در گوشی G5 خبر می دهند

سعید مزارعی
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - 18:25
گزارش ها از لغو برنامه ال جی برای استفاده از پنل های OLED منحنی در گوشی G5 خبر می دهند - تکفارس 

به استناد یک گزارش از کره ی جنوبی ، شرکت ال جی سفارشات خود را برای یک صفحه نمایش منحنی OLED برای گوشی پرچمدار این شرکت یعنی G6 که برای سال آینده برنامه ریزی شده بود را لغو کرده است. منابع این صنعت اعلام کرده اند که ال جی بار دیگر از همان پنل صفحه نمایش های LCD تخت همانند اکثر گوشی های هوشمند استفاده خواهد کرد.

گفته شده است که دلیل اتخاذ این تصمیم از طرف شرکت ال جی عدم توانایی تامین کننده برای تامین تعداد کافی از این پنل های OLED برای گوشی G6 بوده است. این اتفاق تنها زمانی ممکن می شود که تجهیزات لازم جدید برای تولید این پنل ها در کارخانه ی تولید صفحه نمایش شرکت ال جی در شهر گومی نصب شود که قرار است در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۷ که این زمان برای عرضه ی گوشی G5 بسیار دیر است اتفاق بیفتد.

این گزارش همچنین اعلام می کند که بدنه ی فلزی گوشی ال جی G5 ممکن است دارای یک روکش شیشه ای نیز باشد. همچنین این گزارش ادعا می کند که شرکت ال جی یک تکنولوژی مغناطیسی رزونانس را برای شارژ بیسیم توسعه داده است که که احتمالا تا آغاز عرضه ی گوشی G5 آماده نخواهد شد. گزارش شده است که این تکنولوژی چندین گوشی هوشمند را با فاضله ی ۲ تا ۳ سانتی متری از شارژر می تواند شارژ کند.

در همین حال ، سایر شرکت ها هم تکنولوژی هایی را ساخته اند که گوشی را در فاصله ی ۷ سانتی متری از شارژر شارژ می کند و قدرت آن هم از ۵W کنونی به ۷W ارتقا خواهد یافت. اینگونه تکنولوژی ها ممکن است در گوشی های LG G7 قرار بگیرد.

همچنین شرکت ال جی هیچگونه پاسخ روشنی به این سوال که آیا گوشی G6 نیز تکنولوژی و روند ماژولار گوشی G5 را ادامه خواهد داد یا خیر اما به نظر نمی رسد که اصلا در آن وجود داشته باشد. برای مثال آخرین محصول شرکت ال جی یعنی گوشی V20 از روند ماژولار گوشی G% پیروی نکرده است.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.