از گلکسی نوت ۷ در عنوان GTA V به عنوان نارنجک استفاده کنید! - تکفارس 
از گلکسی نوت ۷ در عنوان GTA V به عنوان نارنجک استفاده کنید! - تکفارس 

از گلکسی نوت ۷ در عنوان GTA V به عنوان نارنجک استفاده کنید!

امید بصیری
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - 19:40
از گلکسی نوت ۷ در عنوان GTA V به عنوان نارنجک استفاده کنید! - تکفارس 

به نظر می رسد که اگر مردم نیز بخواهند ماجرای نوت های ۷ را فراموش کنند حواشی پیرامون این گوشی این اجازه را نخواهند داد! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

بی شک هیچ کسی بیش از مدیران ارشد سامسونگ از فراموشی مسائل پیرامون نوت ۷ خوشحال نخواهند شد. ماه گذشته برای این شرکت بسیار بد دنبال شد. با اعلام خبر مشکل نوت ۷ در قسمت باتری آن و احتمال انفجار این محصول به هنگام شارژ شدن موج عظیمی از نارضایتی به سوی سامسونگ جاری شد. سپس سامسونگ مجبور شد تا دستور جمع اوری تمامی نوت های ۷ فروخته شده را از سطح بازار بدهد و اعلام کند که تمامی نوت های ۷ را به رایگان تعویض خواهد کرد. با تمام این ها باز هم می شد که خبر هایی مبنی بر منفجر شدن های نوت ۷ را در رسانه های مختلف مشاهده کرد. حالا که سامسونگ بیشتر نوت های ۷ فروخته شده را تعویض کرده و حتی اقدام به عرضه ی مجدد این گوشی نیز کرده است شاید بتوان امیدوار بود مردم مسئله ی نوت ۷ را بتوانند فراموش کنند اما نه برای کسانی که GTA V بازی می کنند!

فرد خوش ذوقی(!) اقدام به طراحی یک ماد برای این بازی کرده که گلکسی نوت ۷ را به عنوان یک وسیله ی انفجاری به بازی اضافه می کند! بی شک تمام افرادی که این بازی را تجربه می کنند با شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد چرا که احتمالا لحظات بسیار شادی برایشان در ادامه رقم خواهد خورد! از آن جایی که این وسیله قدرت انفجاری بسیار بالایی نیز ارد باعث جاری شدن قهقهه های افراد خواهد شد!

بی شک سامسونگ تا ابد راجع به گلکسی نوت ۷ سخنی به میان نخواهد آورد و این مسئله ممکن است از ذهن ما پاک شود اما این ماد در GTA V باعث می شود تا هیچ وقت نتوانیم خاطره ی یک گلکسی نوت ۷ انفجاری را از یاد ببریم!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.