یک گوشی آیفون ۶s آتش گرفت - تکفارس 
یک گوشی آیفون ۶s آتش گرفت - تکفارس 

یک گوشی آیفون ۶s آتش گرفت

سعید مزارعی
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - 00:20
یک گوشی آیفون ۶s آتش گرفت - تکفارس 

 یکی از خوانندگان سایت فون آرنا به این ساییت گزارش داد که در آخر هفته او با تعدادی از دوستانش بیرون بوده و در همین حال گوشی آیفون ۶s او منفجر می شود. زمانی که گوشی خود به خود آتش گرفت ، گوشی در جیب پشتی این فرد قرار داشته است. گوشی به طور کامل سیاه و ذوب شد و پایه چپ این شخص نیز دچار سوختگی درجه دوم شد. او همچنین اذعان داشت که شلوار لی که پوشیده بود نیز دچار سوختگشی شد.

بعد از تحمل سوختگی این شخص در ER بستری شد. از آن جایی که این حادثه بعد از روز کاری صورت گرفت او در روز بعد با شرکت اپل تماس می گیرد. او امیدوار بود که حداقل شرکت اپل گوشی او را تعویض کند.

تنها یک روز بعد از این حادثه یک گوشی آیفون ۷ ساخت شرکت اپل هم آتش گرفت. این اتفاقات بعد از موج انفجارهای گوشی های نوت ۷ سامسونگ به دلیل مشکلات مربوط به باتری معیوب آن ها صورت می گیرد که از اواسط ماه آگوست شروع و تا اواسط ماه سپتامبر ادامه یافت. سامسونگ به طور رسمی یک فراخوانی برای این گوشی ها را آغاز کرد و در قالب این برنامه اقدام به تعویض همه ی گوشی های نوت ۷ فروخته شده کرد. اما با این حال باز هم تعداد کمی از گوشی های نوت ۷ که شرکت سامسونگ آن ها را ” امن ” می نامید هم منفجر شدند و ما مطمئنیم که شرکت سامسونگ تحقیقات گسترده ای را انجام داده تا ببیند این ادعاها تا چه حد صحت دارد.

اگر اپل در زمینه ی این اتفاق بیانیه ای را صادر کند حتما جزئیات آن را در اختیار شما قرار می دهیم. متاسفانه تنها تصویر گرفته شده از این گوشی سوخته شده با یک دوربین بی کیفیت گرفته شده است که آن را در زیر مشاهده می کنید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید