گوگل WiFi با هدف اتصال بی سیم خانگی معرفی شد - تکفارس 
گوگل WiFi با هدف اتصال بی سیم خانگی معرفی شد - تکفارس 

گوگل WiFi با هدف اتصال بی سیم خانگی معرفی شد

علی سیف الهی
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - 23:06
گوگل WiFi با هدف اتصال بی سیم خانگی معرفی شد - تکفارس 

گوگل دیروز کنفرانس بسیار پر محصولی را برگزار کرد و وسایل الکترونیکی بسیاری را معرفی کرد. یکی از این محصولات یک روتر وای فای خانگی بود که قول کیفیت بالای ارتباط را می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

قبلا شایعاتی منتشر شئده بودند که گوگل قصد معرفی روتر وای فای جدیدی را دارد و ما در کنفرانس این شرکت شاهد تحقق این شایعات بودیم. گوگل وای فای برای استفاده در درون خانه طراحی گشته است و برخی برتری های محسوسی را نسبت به OnHub دارد که باعث متمایز شدن آن می شوند. جدا از اندازه و طراحی کوچک آن، این روتر قادر است تا شبکه ی اینترنتی شبیه Eero ایجاد کند. شما تنها لازم است تا واحد های بیشتری را بر روی روتر اضافه کنید تا محدوده ی پوشش این روتر ها را افزایش دهید. همچنین برای این روتر ها برنامه ای به نام Network Assistant وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا به سادگی روتر های بیشتری را اضافه کنید و سیگنال خود را تقویت کنید.

نرم افزار همراه این روتر به شما اجازه می دهد تا دستگاه هایی را که به این روتر متصل هستند را کنترل کنید و اتصال آن ها را قطع و یا وصل کنید. برای دریافت روتر گوگل وای فای شما باید تا ماه دسامبر صبر کنید، اما مهم ترین نکته ی این روتر ها قیمت آن ها است. این روتر هزینه ای ۱۲۹ دلاری بر دست شما خواهد گذاشت و البته پک سه عددی این روتر نیز با قیمت ۲۹۹ دلاری عرضه خواهد شد تا اگر قصد داشته باشید تمام خانه ی خود را پوشش دهید، این پک را تهیه کنید.

نظر شما در این باره ی این روتر گوگل چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید