سامسونگ در حال همکاری با سازمان ها برای تحقیق در مورد علت انفجار گوشی نوت ۷ در هواپیما است - تکفارس 
سامسونگ در حال همکاری با سازمان ها برای تحقیق در مورد علت انفجار گوشی نوت ۷ در هواپیما است - تکفارس 

سامسونگ در حال همکاری با سازمان ها برای تحقیق در مورد علت انفجار گوشی نوت ۷ در هواپیما است

سعید مزارعی
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - 22:57
سامسونگ در حال همکاری با سازمان ها برای تحقیق در مورد علت انفجار گوشی نوت ۷ در هواپیما است - تکفارس 

داستان بی پایان انفجار گوشی های نوت ۷ چند روز پیش وقتی که گوشی های جدید و امن هم در یکی از پروازهای خطوط هوایی جنوب شرقی منفجر شد وارد فصل جدیدی شد.

فصل جدید هم احتمالا هنگامی که سامسونگ تحقیقات خود را کامل و به ما ارائه کند بسته خواهد شد. خراب بودن یکی دیگر از گوشی های نوت ۷ اصلا چیز عجیب و تعجب برانگیزی نیست اما چیزی که مغز ما را داغون می کند این حقیقت است که این گوشی همان گوشی است که شرکت سازنده ی آن یعنی سامسونگ تلاش زیادی کرد تا آن را یک گ.شی امن به مشتریان معرفی کند.

جعبه ی این گوشی های امن دارای یک مربع سیاه کوچک است و اگر شماره ی IMEI این گوشی ها را در وبسایت سامسونگ وارد کنید به شما می گوید که این گوشی گلکسی نوت ۷ که در اختیار دارید یک مدل سالم و امن است. متاسفانه به نظر نمی رسد که این مدل های به ظاهر امن واقعا امن باشند ، از این رو رئیس کمیسیون امنیت لوازم خانگی آمریکا ( CPSC ) یعنی Elliott F. Kaye در یک بیانیه می گوید :

”  CPSC در حال تلاش است تا در اسرع وقت در مورد این حادثه تحقیقات کند. خوشبختانه بر اساس گزارشات در این حادثه آتش مهار شده است و بدون اینکه آسیبی به کسی برسد مسافران هواپیما را تخلیه کردند. کارکنان سازمان با همکاری FAA و شرکت سامسونگ در تلاشند تا علت حادثه را پیدا کنند. همچنین کارمندان سازمان در حال رسیدگی به کسانی هستند که یک حادثه جدی را با گوشی های خود تجربه کرده اند. من می خواهم نظرم را برای مشتریان تکرار کنم که گوشی های نوت ۷ خود را خاموش کرده و بلافاصله از مزیت هایی که سامسونگ در قالب برنامه ی فراخوانی در اختیار آن ها قرار داده است استفاده کنند. مشتریان باید بدانند که یکی از این راه حل ها بازپس گرفتن پول است.

همانگونه که به احتمال زیاد دقت کردید ، در این بیانیه پیشنهاد شده که مردم باید پول خود را پس بگیرند نه اینکه به دنبال تعویض گوشی خود با یک مدل جدید باشند.

خب بنابراین ما صبر می کنیم تا تحقیقات شروع شوند و از شما می پرسیم که آیا حاضر به خرید یک گوشی نوت ۷ با اینکه می دانید که مدل های امن هم خیلی امن نیستند هستید؟

منبع : phoneArena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید