بروز حادثه ای دیگر برای گوشی های تعویض شده نوت ۷ این بار در تایوان - تکفارس 
بروز حادثه ای دیگر برای گوشی های تعویض شده نوت ۷ این بار در تایوان - تکفارس 

بروز حادثه ای دیگر برای گوشی های تعویض شده نوت ۷ این بار در تایوان

سعید مزارعی
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - 21:22
بروز حادثه ای دیگر برای گوشی های تعویض شده نوت ۷ این بار در تایوان - تکفارس 

ظاهرا هر لحظه و هر روز به فراخوانی دیگری برای گوشی های نوت ۷ سامسونگ نزدیک تر می شویم. این بار انفجار یک باتری امن دیگر اتفاق افتاد. روز گذشته ، یک گزارش از بلومبورگ اعلام کرد که تقریبا شرکت at&t می خواهد حساب خود را از انفجار های سامسونگ جدا کند و دیگر قصد فروش گوشی های نوت ۷ را ندارد. آخرین خبر منفی از گوشی های امن سامسونگ گلکسی نوت ۷ از کشور تایوان بیرون آمد ، جایی که یک خانم ۲۶ ساله در حال قدم زدن با سگ خود در پارک بود. این خانم ۲۶ ساله که Lai نام دارد اعلام کرده است که از گوشی نوت ۷ خود که ۱۰ روز پیش آن را در برنامه ی فراخوانی سامسونگ تعویض کرده بود دود خارج شد. بلافاصله گوشی را از جیب خود خارج کرد و آن را بر روی زمین انداخت و صبر کرد تا دود از بین برود.

خانوم Lai گوشی نوت ۷ خود را در ماه آگوست خریداری کرده بود و در ماه سپتامبر در قالب برنامه ی فراخوانی شرکت سامسونگ آن را با یک مدل جدید و امن تعویض کرده بود. او درباره ی این حادثه می گوید که پس از اینکه صدای بلندی شنید گرمای شدیدی در پای خود احساس کرد. هنگامی که او گوشی را از جیب خود خارج کرد دود این گوشی به هوا رفت.

امروز ، نمایندگی سامسونگ در کشور تایوان با انتشار یک بیانیه اضهار کرد که برای آگاهی مشتریان سریعا تحقیقات خود را در مورد این قضیه انجام می دهد و نتیجه را به مردم اعلام میکند. سامسونگ بخش تایوان همچنین اعلام کرد که این شرکت با بررسی عمیق این گوشی قصد دارد بفهمد که آیا این گوشی واقعا یک گوشی تعویض شده بوده است یا خیر.

این اتفاق پس از انفجار هفته ی گذشته ی یکی از گوشی های نوت ۷ امن و تعویض شده در یکی از پروازهای کشور آمریکا رخ می دهد. در آن حادثه هنگامی که مسافران وارد هواپیما می شوند و هواپیما قصد پرواز از لوئیزویل به بالتیمور را داشت ناگهان گوشی منفجر می شود. اگر تحقیقات ثابت کند که این گوشی منفجر شده در هواپیما یک مدل امن و تعویض شده بوده است به احتمال زیاد شرکت سامسونگ مجبور خواهد بود فراخوانی دیگری را برای گوشی های نوت ۷ خود ترتیب دهد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید