اپراتور T-Mobile هم فروش گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد - تکفارس 
اپراتور T-Mobile هم فروش گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد - تکفارس 

اپراتور T-Mobile هم فروش گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد

سعید مزارعی
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - 21:33
اپراتور T-Mobile هم فروش گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد - تکفارس 

تنها چند ساعت بعد از بیانیه ی at&t مبنی بر توقف تعویض و فروش گوشی های نوت ۷ ، اکنون T-Mobile هم تصمیم مشابه ای گرفته است. این اپراتور موبایل اعلام کرد که ” موقتا همه ی فروش و تعویض مدل های جدید گوشی های نوت ۷ را به حالت تعلیق در می آورد. ” این تصمیم گرفته شده توسط دو اپراتور بزرگ در آمریکا در پی انفجارهای اخیر گوشی های نوت ۷ که به نظر می رسد از مدل های امن و جدیدی بودند که سامسونگ در قالب یک برنامه ی فراخوانی آن ها را تعویض کرده بود در نقاط مختلف دنیا صورت گرفته است.

به گفته ی T-Mobile مشتریان می توانند هر کدام از مدل های گلکسی نوت ۷ را ( جدید و قدیمی فرقی ندارد ) به به فروشگاه های این اپراتور برده و یا تمام پول خود را دریافت کنند و یا آن را با هر یک از گوشی های موجود در انبار تعویض کنند. افرادی که گوشی های نوت ۷ خود را در پیش فروش رسمی خریداری کرده اند می توانند کارت های هدیه ای که از T-Mobile دریافت کرده اند را نگه دارند ( اشتراک رایگان یک ساله ی شبکه ی Netflix ، به اضافه ی ساعت های Gear Fit 3 یا کارت های حافظه ی جانبی ۲۵۶ گیگابایتی ).

با اتفاقاتی که رخ داده است حدس می زنیم که سایر اپراتورها هم مثل Verizon و Sprint دست به کار مشابهی بزنند.

همه ی این اتفاقات در آخر به ضرر شرکت کره ای سامسونگ است. این شرکت می تواند به زودی با انتشار بیانیه ای در مورد گوشی نوت ۷ و این موقعیت نامطلوبی که در آن قرار دارد صحبت کند. به محض انتشار خبرهای جدید آن ها را برای شما منتشر خواهیم کرد. تا آن زمان باید گوشی های نوت ۷ خود را خاموش کرده و آن را برگردانید تا خطری شما را تهدید نکند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.