سامسونگ به طور موقت تولید گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد - تکفارس 
سامسونگ به طور موقت تولید گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد - تکفارس 

سامسونگ به طور موقت تولید گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد

سعید مزارعی
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - 22:20
سامسونگ به طور موقت تولید گوشی های نوت ۷ را متوقف کرد - تکفارس 

بروزرسانی ( ۱۰ اکتبر ۲۰۱۶ ) سامسونگ تایید کرد که این شرکت ارسال گوشی های نوت ۷ را به عنوان پاسخی به گزارشات اخیر مبنی بر آتش گرفتن مدل های امن نوت ۷ تعلیق کرده است. این حرکت می تواند کنترل بهتری بر روی کیفیت گوشی های تعویض شده بدهد و همچنین به عنوان فرصتی برای انجام بازرسی ها تلقی شود. جزئیات بیشتری در مورد این موضوع داده نشده است ، از این رو ما مطمئن نیستیم که آیا تحویل این گوشی ها متوقف شده است و یا سرعت آن کم شده است.

خبر اصلی

به گزارش یکی از خبرگزاری های کره جنوبی ، سامسونگ به طور موقت تولید گوشی های نوت ۷ را به عنوان واحد جایگزین متوقف کرده است. این خبرها از طرف یک منبع بدون نام که برای یکی از شرکت های همکار سامسونگ کار می کند منتشر شده است. هفته ای که گذشت ، یک فاجعه برای فبلت سامسونگ بود که حداقل ۴ عدد از مدل های تعویض شده ی آن منفجر شد.

اوایل امروز ، دو اپراتور at&t و T-Mobile بیش از این قصد فروش و تعویض گوشی های نوت ۷ را ندارند و قصد دارند این روند را متوقف کنند. علاوه بر این، هیچ یک از اپراتورها گوشی نوت ۷ را به فروش نمی رسانند. یک مقام دولت کره ی جنوبی هشدارهای قبلی را تکرار کرد که این گوشی ها نباید در هواپیما استفاده و یا شارژ شوند.

آیا این توقف موقتی تولید منجر به پایان راه گلکسی نوت ۷ و یا پاین کل خط تولید گوشی های نوت خواهد شد؟ این گوشی زمان معرفی و عرضه سر و صدای زیادی به پا کرد و مورد استقبال شدید قرار گرفته بود. اما فراخوانی اول و دوم برای این گوشی می تواند آن را به سوژه ای برای طنزهای شبانه تبدیل کند و در آینده باعث ترس خریداران از خرید این گوشی ها شود.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.