۸۵ درصد از گوشی های نوت ۷ معیوب در کشور کره جنوبی تعویض شد، اما آیا اصلا فرقی هم می کند؟ - تکفارس 
۸۵ درصد از گوشی های نوت ۷ معیوب در کشور کره جنوبی تعویض شد، اما آیا اصلا فرقی هم می کند؟ - تکفارس 

۸۵ درصد از گوشی های نوت ۷ معیوب در کشور کره جنوبی تعویض شد، اما آیا اصلا فرقی هم می کند؟

سعید مزارعی
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - 22:41
۸۵ درصد از گوشی های نوت ۷ معیوب در کشور کره جنوبی تعویض شد، اما آیا اصلا فرقی هم می کند؟ - تکفارس 

آژانس های خبری تکنولوژی و استاندارد در کشور کره ی جنوبی اخیرا اعلام کردند که ۸۵ درصد از گوشی های معیوب سامسونگ گلکسی نوت ۷ با یک مدل جدید تعویض شده اند. با احتساب اینکه سامسونگ در کشور کره ی جنوبی تاکنون ۴۵۶۰۰۰ عدد گوشی نوت ۷ فروخته است، نشان می دهد که ۳۹۸۰۰۰ از این گوشی ها تاکنون یا با یک مدل جدید تعویض شده اند و یا به کلی در ازای پول پس داده شده اند.

در حقیقت، سامسونگ تایید کرده است که ۳۵۲۰۰۰ عدد از این گوشی ها با یک مدل جدید و امن تعویض شده اند، در حالی که ۲۱۰۰۰ از این گوشی ها کنسل و پول آن به مشتری برگردانده شده است. اگرچه هنوز ۷۰۰۰۰ از گوشی های معیوب گلکسی نوت ۷ در دست مشتریان است، شانس بسیار کمی برای تعویض این گوشی ها با مدل جدید وجود دارد.

در طول این هفته حداقل دو عدد از گوشی های تعویض شده و امن نوت ۷ در کره ی جنوبی منفجر شده اند، اما گزارش های مشابهی از سایر کشور ها نیز مخابره می شود. اگرچه سامسونگ اعلام کرده بود که تا پایان تحقیقات نمی تواند بیانیه ای در این باره منتشر کند، کاملا مشخص است که این گوشی های تعویض شده و جدید به هیچ عنوان از نسخه های اصلی که تا قبل از ۱۵ سپتامبر به فروش می رسید امن تر نیستند.

سامسونگ اعلام کرد که تولید گوشی های نوت ۷ را موقتا متوقف کرده است و همچنین برخی از اپراتورها در ایالات متحده تصمیم گرفته اند که دیگر این گوشی های نا امن را تعویض و یا به فروش نرسانند. کسانی که گوشی های نوت ۷ را در دست دارند اکنون می توانند که این گوشی را با یک گوشی دیگر ساخت سامسونگ و یا گوشی هایی از سایر برندها تعویض کنند.

اما بسیاری تصمیم گرفته اند که پول خود را پس گرفته و در آینده تصمیم بگیرند که می خواهند چه گوشی را خریداری کنند. ناگهان، گوشی های پیکسل جدید ساخت شرکت گوگل به نظر جایگزین های مناسبی برای نوت های ۷ آتش گیر هستند. گوشی ال جی V20 هم می تواند برای کسانی که می خواهند گوشی کمی غیر معمول خریداری کنند گزینه ی مناسبی باشد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید