اپراتورها از روش سامسونگ برای اداره فراخوانی نوت ۷ ناراضی هستند - تکفارس 
اپراتورها از روش سامسونگ برای اداره فراخوانی نوت ۷ ناراضی هستند - تکفارس 

اپراتورها از روش سامسونگ برای اداره فراخوانی نوت ۷ ناراضی هستند

سعید مزارعی
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - 22:21
اپراتورها از روش سامسونگ برای اداره فراخوانی نوت ۷ ناراضی هستند - تکفارس 

با مشکلات به وجود آمده برای گوشی های نوت ۷ و اینکه سامسونگ ابتدا مجبور شد یک فراخوانی سراسری برای این گوشی ها اعلام کند و پس از آن با انفجار چند عدد از گوشی های سالم مجبور به توقف فروش این گوشی شود، ظاهرا سامسونگ از این قضیه خیلی ضرر کرده است. اما تنها سامسونگ از این قضیه متضرر نشده است و اپراتورهای موبایل هم متحمل ضرر شده اند.

با کمی تحقیق از اپراتورهای موبایل که تا همین چند روز پیش گوشی های نوت ۷ را می فروختند مشخص می شود که آن ها به هیچ عنوان از کنترل این قضیه بوسیله سامسونگ راضی نیستند و از آن بسیار ناراحت هستند.

یکی از مدیران فروش اپراتور at&t می گوید این اپراتور ” از این قضیه بسیار ضرر کرده است و مجبور شده اند به مشتریان بگویند که آن ها نمی توانند گوشی های نوت ۷ را تعویض کنند و تا قبل از آن این اپراتور هیچ چیزی برای عرضه به مشتریان در این تعویض نداشنتد”. او اینگونه ادامه می دهد که او حتی نمی تواند که چه تعداد از مردم فریاد می زدند، به این خاطر که گوشی نوت ۷ یک آشغال بود.

در همین راستا یکی از کاربران وبسایت Reddit به نام Mad-Mike86 هفته ی پیش برای توضیحات در مورد آتش گرفتن گوشی نوت ۷ خود در حین شارژ با اپراتور T-Mobile تماس گرفته بود، اما آن ها به او گفتند که آن ها اکنون تعویض این گوشی ها را متوقف کرده اند و به زودی سری جدیدی از گوشی ها برای تعویض به دست آن ها خواهد رسید.

ظاهرا، ناگهان سامسونگ به این نتیجه رسیده است که گوشی هایی که تعویض می کردند به اندازه ی کافی امن نیستند و باید با یک مدل تازه تعویض شوند. با این حال، اکنون سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده است که فروش و تعویض گوشی های نوت ۷ را متوقف کرده است و هیچکس دیگر قادر به تعویض گوشی خود نیست.

در حالی که شرکت سامسونگ در حال تحقیق بر روی علت انفجارهای اخیر است که گزارش های آن ها را برای شما در طول هفته منتشر کردیم، سامسونگ باید سریعا با اعلام یک فراخوانی اقدام به جمع آوری گوشی های معیوبی که در دست مشتریان بسیاری است کند.

در حال حاظر به نظر می رسد که سامسونگ و اپراتورها به عنوان همکار در جریان گوشی های نوت ۷ دچار شکست مفتضحانه ای شده اند.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.