سامسونگ شروع به قرض دادن گوشی های دیگری به مشتریان نوت ۷ کرد - تکفارس 
سامسونگ شروع به قرض دادن گوشی های دیگری به مشتریان نوت ۷ کرد - تکفارس 

سامسونگ شروع به قرض دادن گوشی های دیگری به مشتریان نوت ۷ کرد

سعید مزارعی
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - 22:45
سامسونگ شروع به قرض دادن گوشی های دیگری به مشتریان نوت ۷ کرد - تکفارس 

درست وقتی که سامسونگ باید فراخوانی گوشی های نوت ۷ را به پایان برساند و فروش این گوشی ها را دوباره شروع کند، این شرکت کره ای با انتشار بیانیه ای رسما اعلام کرد که فروش این گوشی ها را در سراسر جهان متوقف می کند. تولید این گوشی های هم همچنین متوقف شده است، بنابراین به نظر می رسد برای همیشه این گوشی به تاریخ پیوسته است.

با این حال، هنوز هم بسیاری از گوشی های نوت ۷ در دستان مشتریان قرار دارد، بنابراین سامسونگ مجبور است تا یک فراخوانی دیگر را برای این گوشی ها ترتیب دهد که همچنین آخرین فراخوانی خواهد بود ( متاسفیم ، اما یک گوشی نوت ۷ ورژن سوم وجود نخواهد داشت ).

در حالی که تمامی گوشی های نوت ۷ که هم اکنون در دست مشتریان است باید با گوشی دیگری به جز نوت ۷ جایگزین شود، سامسونگ به مشتریان خود پیشنهاد داده است تا یا یک گوشی دیگر ساخت شرکت سامسونگ را بگیرند و یا به طور کامل پول خود را دریافت کنند.

” همانگونه که تاکنون شنیده اید، برای تضمین امنیت مشتریان خود فروش و تعویض گوشی های نوت ۷ را متوقف کردیم و متعاقبا تصمیم به توقف تولید این گوشی ها گرفتیم. ما به طور نزدیک در حال کار با همکاران خود و نهادهای نظارتی در همه ی کشورها هستیم تا سریعا این موقعیت را حل کنیم. همه ی مشتریانی که گوشی های نوت ۷ را خریداری کرده اند می توانند با تعویض این گوشی با مدل های دیگر ما به تفاوت قیمت آن را دریافت کنند و یا همچنین می توانند به صورت کامل در ازای بازگرداندن گوشی پول خود را پس بگیرند. ما به شدت از همه ی کسانی که به ما اعتماد کرده و برای رفع مشکل گوشی نوت ۷ صبر کردند معذرت می خواهیم.

اما این روش احتمالا توسط کشورها تغییر خواهد کرد و در هر کشور به صورت متفاوت اجرا خواهد شد. به عنوان مثال ، سامسونگ سنگاپور در حال حاظر در حال مذاکره با اپراتورهای محلی و شرکای خرده فروشی ها برای گرفتن یک تصمیم برای کسانی است که این گوشی ها را خریداری کرده اند.

تا گرفتن یک تصمیم که البته اگر پیدا شود، به مردم گوشی هایی که با ساعت ها حکار توسط مرکز خدمات مشتریان در دسترس قرار گرفته اند قرض داده می شود. اگر شما هم یکی از مشتریان بدشانس گلکسی نوت ۷ هستید، همین حالا گوشی های خود را خاموش کرده و یا آن را با مدل دیگری تعویض کنید و یا پول خود را پس بگیرید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.