سامسونگ جزئیات تحقیقات خود را منتشر کرد : ” در هفته های آینده “ - تکفارس 
سامسونگ جزئیات تحقیقات خود را منتشر کرد : ” در هفته های آینده “ - تکفارس 

سامسونگ جزئیات تحقیقات خود را منتشر کرد : ” در هفته های آینده “

سعید مزارعی
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - 23:02
سامسونگ جزئیات تحقیقات خود را منتشر کرد : ” در هفته های آینده “ - تکفارس 

اوضاع برای سامسونگ بسیار پیچیده شده است، به طوری که این شرکت کره ای مجبور شده است دومین فراخوانی گوشی های نوت ۷ را هم به طور رسمی اعلام کند و تولید گوشی های نوت ۷ را به حالت تعلیق در آورده است. شرکت سامسونگ در ماه آگوست به صورت رسمی از گوشی نوت ۷ پرده برداری کرد، اما این گوشی عمر بسیار کوتاهی داشت. این همه ی ضرر سامسونگ از این گوشی نبوده و حالا تا مدت ها سامسونگ باید تلاش کند تا این تجربه ی تلخ و این شکست را از دید مردن پاک کرده و اعتماد مشتریان خود را باز گرداند.

در حالی که اپراتورها و خرده فروشی های همکار سامسونگ پیشنهاد پس دادن کلیه ی پول را به مشتریانی که گوشی های نوت ۷ را بدون در نظر گرفتن اینکه کی گوشی خود را خریده اند را داده اند، اما این شرکت کره ای هنوز در تلاش است تا علت انفجار این گوشی ها را با وجود فراخوانی و تعویض باتری آن ها را کشف کنند.

با وجود اینکه تئوری های مختلفی برای انفجار گوشی های نوت ۷ مطرح می شود، سامسونگ تصمیم گرفته است تا کمی اوضاع را روشن کند و به مردم بگویند که تحقیقات هنوز در جریان است و باید به زودی منتظر یک بیانیه از طرف سامسونگ باشند.

” گوشی های تعویض شده از یک تامین کننده ی متفاوت با تامین کننده ی باتری گوشی های اصلی استفاده می کردند. ما هم اکنون در حال تحقیقات گسترده ای در این باره هستیم و به زودی نتیجه ی این تحقیقات مشخص می شود و نباید به حدس و گمان ها در این باره توجه کرد. در هفته های آینده اطلاعات بیشتری را در این باره در اختیار شما قرار می دهیم.

این بیانیه می گوید که نباید به تئوری های مطرح شده که ما نیز تعدادی از آن ها را در چند روز اخیر منتشر کردیم توجه کرد، حتی اگر تعدادی از آن ها هم از منابع معتبری که نمی خواستند نام آن ها فاش شود منتشر شده اند.

اگر شما هنوز هم تصمیم نگرفته اید که گوشی نوت ۷ خود را که خریداری کرده اید را پس بدهید، باید بدانید که شما می توانید پول خود را به طور کامل بگیرید و همچنین همه ی امتیازاتی را که در هنگام پیش خرید این گوشی دریافت کرده اید را نگه دارید. از همه مهم تر شما ریسک انفجار گوشی خود هنگامی که خواب هستید را به صفر رسانده اید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.