سامسونگ به مشتریان در کشور کره جنوبی مشوق های مالی خوبی را پیشنهاد می کند - تکفارس 
سامسونگ به مشتریان در کشور کره جنوبی مشوق های مالی خوبی را پیشنهاد می کند - تکفارس 

سامسونگ به مشتریان در کشور کره جنوبی مشوق های مالی خوبی را پیشنهاد می کند

سعید مزارعی
۲۲ مهر ۱۳۹۵ - 23:37
سامسونگ به مشتریان در کشور کره جنوبی مشوق های مالی خوبی را پیشنهاد می کند - تکفارس 

در یک تلاش برای منصرف کردن مشتریانی که گوشی نوت ۷ دارند برای خرید یک گوشی دیگر ( به احتمال زیاد آیفون می خرند ) سامسونگ به مشتریان خود در کره ی جنوبی پیشنهاد های خوبی برای تعویض نوت ۷ خود با سایر مدل های سامسونگ داده است. از سال ۲۰۱۱ با معرفی گوشی سامسونگ گلکسی S2 ، شرکت سامسونگ به یکی از شرکت های موفق در صنعت گوشی های هوشمند تبدیل شد، برخی افراد شرکت سامسونگ را با تولید کننده ی گوشی یعنی نوکیا و بلک بری که تکنولوژی های جدید را به گوشی های خود نیاوردند مقایسه می کنند. اما برخلاف این دو شرکت، اکنون سامسونگ برای تلاش خود برای پیشی گرفتن از تکنولوژی های کنونی تنبیه می شود.

در حالی که ما انتظار نداریم که سامسونگ سریعا سهم خود از بازار گوشی های هوشمند را از دست بدهد، اما این شرکت باید بسیار تلاش کند تا نظر کسانی را که دیگر حس می کنند نمی توانند به این برند اعتماد کنند را جلب کند. هم اکنون هم تعداد زیادی پست در شبکه های اجتماعی میبینیم که کاربرانی که گوشی های نوت ۷ داشته بودند اکنون به یکی از گوشی های آیفون ۷ و یا آیفون ۷ پلاس روی آورده اند. یکی از تحلیلگران حوزه ی گوشی های هوشمند اعتقاد دارد که شرکت اپل می تواند بر اثر مشکل بوجود آمده برای گوشی های نوت ۷ ، ۸ میلیون آیفون بیشتری را به فروش برساند. در نتیجه، شرکت سامسونگ برای آن دسته از مشتریانی که با تعویض گوشی نوت ۷ خود با یکی از گوشی های گلکسی S7 و یا S7 Edge در خانواده ی سامسونگ باقی می مانند مشوق های مالی خوبی در نظر گرفته است.

در کشور کره ی جنوبی ، سامسونگ برای آن دسته از کاربرانی که گوشی های نوت ۷ را به این شرکت بازگردانند، کوپنی به ارزش ۳۰ دلار آمریکا به آن ها اهدا می کند. اگر گوشی نوت ۷ را با یکی دیگر از گوشی های بالارده ی سامسونگ تعویض کنند، سامسونگ به آن ها یک کوپن ۶۱.۲۵ دلاری می دهد.

دیروز، اعلام کرد که پیش بینی سود این شرکت برای سه ماهه ی سوم سال در پی توقف تولید گوشی نوت ۷،  ۲.۳ میلیارد دلار کاهش یافته است. این اعلام باعث افزایش ۱.۴ درصدی سهام شرکت سامسونگ در روز پنجشنبه شد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.