اپل فروش نسخه های آنلاک شده و سیم کارت آزاد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را آغاز کرد - تکفارس 
اپل فروش نسخه های آنلاک شده و سیم کارت آزاد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را آغاز کرد - تکفارس 

اپل فروش نسخه های آنلاک شده و سیم کارت آزاد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را آغاز کرد

دانیال دهقانی
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - 18:33
اپل فروش نسخه های آنلاک شده و سیم کارت آزاد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را آغاز کرد - تکفارس 

اپل فروش نسخه های آنلاک شده و سیم کارت آزاد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را آغاز کرد! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

تقریباً یک ماه تمام از زمانی که اپل فروش گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را در سراسر ایالات متحده آمریکا و بازارهای مهم اروپای غربی آغاز کرد گذشته و اکنون این گوشی ها در اقصی نقاط جهان در دسترس قرار دارند. ولی تا به حال، تنها قادر بودید تا آن ها را از طریق یکی از چهار خرده فروشی اصلی در آمریکا خریداری کنید.

البته این موضوع امروز با تغییراتی مواجه شد و اپل خود از طریق اپل استور شروع به فروش نسخه های آنلاک شده و سیم کارت آزاد (به این معنا که می توانید سیم کارت هر خرده فروشی را در آن گوشی مورد استفاده قرار دهید) آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس کرده است. البته، قیمت ها هنوز دست نخورده مانده است و آیفون ۷ از مدل ۳۲ گیگابایتی خود که ۶۵۰ دلار دارد آغاز می شود و آیفون ۷ پلاس هم مدل ۳۲ گیگابایتی اش که اولین مدل آن است، ۷۳۰ دلار قیمت دارد و به همین ترتیب قیمت ها بالاتر می رود.

به هر حال، اگر پس از خواندن این خبر برای خرید نسخه آنلاک شده و جت بلک (Jet Black) این گوشی ها وسوسه شده اید برای شما خبرهای ناگواری داریم. مدل جت بلک دو گوشی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به شدت محدود هستند و اگر تمایل به خرید آن ها دارید به ترتیب برای آیفون ۷ جت بلک باید ۳ تا ۵ هفته و برای آیفون ۷ پلاس جت بلک باید ۴ تا ۶ هفته در نوبت بمانید.

با وجود آن که تمامی رنگ های دیگر آیفون ۷ بلافاصله برای خریداران ارسال خواهند شد، به نظر آیفون ۷ پلاس موجودی محدودتری دارد و رنگ های دیگر آن جز جت بلک نیز ۳ تا ۴ هفته زمان می برد تا به دست خریداران برسد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید