گوشی های آیفون ۷ علاوه بر کشور آمریکا در چین هم مشکل آنتن دهی دارند - تکفارس 
گوشی های آیفون ۷ علاوه بر کشور آمریکا در چین هم مشکل آنتن دهی دارند - تکفارس 

گوشی های آیفون ۷ علاوه بر کشور آمریکا در چین هم مشکل آنتن دهی دارند

سعید مزارعی
۲۳ مهر ۱۳۹۵ - 22:38
گوشی های آیفون ۷ علاوه بر کشور آمریکا در چین هم مشکل آنتن دهی دارند - تکفارس 

به نظر می رسد که مشکل آنتن دهی گوشی های آیفون ۷ بزرگ تر از آن چیزی است که ما در اصل فکر می کردیم.

تقریبا چند هفته ی پیش بود که خبرهایی مبنی بر اینکه برخی از کاربران که از سیم کارت های at&t و Verizon در کشور آمریکا استفاده می کنند از اینکه آنتن گوشی های آیفون ۷ آن ها به صورت تصادفیافت می کنند گله مند بودند و حالا به نظر می رسد که کاربران گوشی های آیفون ۷ در کشور چین هم مشکلات مشابهی را دارند.

بر اساس گزارش اخیر بلومبورگ،  تعداد زیادی از کاربران چینی با هجوم به شبکه های اجتماعی از قطع سیگنال گوشی های آیفون ۷ خود شکایت می کنند.

برای مثال، یک گروه چت در QQ ( یکی از اپلیکیشن های پیام رسان بسیار محبوب در کشور چین ) برای صحبت در مورد مشکل آنتن دهی گوشی های آیفون ۷ به صورت اختصاصی ساخته شده است. در ده هفته ای که از ساخت این گروه می گذرد، بیش از ۱۶۰۰ نفر به آن ملحق شده اند. بحث های اصلی در این گروه در مورد این است که کاربران گوشی های آیفون ۷ نمی توانند تماس های دریافتی خود را دریافت کنند. همچنین این کاربران در مورد آن چه که آن ها خدمات مشتریان افتضاح شرکت اپل می خوانند گلایه می کنند.

در یک بیانیه که توسط بلومبورگ منتشر شد، خالق پیام رسان QQ گفته است که یکی از مراکز خدمات مجاز گوشی او را با یک مدل جدید تعویض کرده است اما بازهم نشانه ای از بهبود در آن دیده نمی شود.

” من یک گوشی جدید در روز ۵ اکتبر دریافت کردم و دقیقا چند ساعت بعد ، دوباره گوشی من از شبکه خارج شد.” LI  می گوید.

در Weibo، محبوب ترین پلتفرم وبلاگ در کشور چین، واژه ی کلیدی ” خارج از سرویس ” در هفته های گذشته از ترندهای خبری داغ بوده است. به طور هیجان انگیزی، کاربران گزارش داده اند که بازگشت به شبکه ی ۳G مشکل را حل می کند، اگرچه مشخص نیست که آیا این ترفند برای همه ی گوشی های مشکل دار جواب دهد. با این وجود هم ، عدم دسترسی به شبکه ی پر سرعت ۴G برای مشتریانی که هزینه ی زیادی را برای گوشی پرداخته اند قابل قبول نخواهد بود.

درآمد شرکت اپل تا حدود زیادی به بازار کشور چین بستگی دارد. بر اساس گزارشات، بیش از ۲۰ درصد آیفون های فروخته شده در سراسر جهان در کشور چین به فروش رسیده اند.

اگر اپل نمی خواهد مشتریان خود را در این کشور بزرگ از دست دهد باید هرچه سریع تر به فکر رفع این مشکل باشد.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.