تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی C9 لو رفت - تکفارس 
تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی C9 لو رفت - تکفارس 

تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی C9 لو رفت

امید بصیری
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - 19:44
تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی C9 لو رفت - تکفارس 

Tenaa یکی از تاییدیه هایی است که گوشی های اندرویدی باید برای عرضه دریافت کنند و در حین این کار معمولاً اطلاعات و مشخصات و تصاویری از این گوشی ها به بیرون درز پیدا می کند. این بار نوبت گوشی گلکسی C9 است تا این مورد را تجربه کند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

در طی چند هفته ی گذشته شایعات و اخبار مختلف درباره ی گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی C9 در سطح نت بسیار پراکنده بودند و به دفعات می شد اخبار و تصاویر منتسب به این گوشی را در سطح نت مشاهده کرد. سامسونگ تیزر هایی از این گوشی را شبکه های اجتماعی چینی پخش کرده است که بخش هایی از طراحی آن را نشان می دادند. دیروز نیز شایعاتی از طراحی جدید آنتن این گوشی منتشر شد. حال به لطف Tenaa تصاویر کامل این گوشی نیز منتشر شده اند.

گلکسی C9 (SM_C9000) از تست tenaa در چین عبور کرده است و شخصی موفق شده تا از این گوشی تصاویری را تهیه کند. همانند تصاویری که قبلاً نیز از این گوشی انتشار یافته بودند طراحی آنتن این گوشی سیستم جدید سه بخشی را در بر می گیرد و قسمت جلویی گوشی نیز رنگی هماهنگ با قسمت پشتی دارد. از این عکس ها همچنین می توان متوجه شد که این گوشی از بدنه ی آلومینیومی بهره خواهد برد و همچنین دوربین جلویی این گوشی از فلش دوتایی استفاده خواهد کرد.

چند روز قبل گلکسی C9 در تست GeekBench مشاهده شد و انتظار می رود تا این گوشی از صفحه نمایشی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ Full HD دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی پردازنده ی اسنپدراگون ۶۵۲، ۶ گیگابایت حافظه ی رم و یک سنسور اثر انگشت بهره ببرد. اگرچه ممکن است که این گوشی با مشخصات متفاوتی به طور خاص در بازار چین عرضه شود.

نظر شما درباره ی این گوشی نیست؟! دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با فلش دوتایی!؟ دیوانه کننده است! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید