با استفاده از این اپ می توانید مانند آیفون ۷ پلاس در سایر آیفون ها هم تصاویر بوکه ثبت کنید - تکفارس 
با استفاده از این اپ می توانید مانند آیفون ۷ پلاس در سایر آیفون ها هم تصاویر بوکه ثبت کنید - تکفارس 

با استفاده از این اپ می توانید مانند آیفون ۷ پلاس در سایر آیفون ها هم تصاویر بوکه ثبت کنید

سعید مزارعی
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - 21:34

اگر شما هم دارای گوشی آیفون ۷ پلاس هستید، احتمالا با آماجی از اخبار درباره ی حالت پرتره رو به رو شده اید. با قرار گرفتن یک دوربین دوگانه در پشت این گوشی، این به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از حیله و ترفند عمق میدانی که در این مدل گوشی تعبیه شده است، پس زمینه ی تصاویر را تیره کند. اما فرض کنید که شما دارای یک گوشی آیفون ۷ هستید. در پشت این گوشی تنها یک دوربین قرار دارد و با یک دوربین نمی توان با عمق تصاویر بازی کرد، می توان؟

با یک اپلیکیشنی که انتظار می رود همین روزها منتشر شود تنها به کاربران گوشی های آیفون ۷ عمق تصاویر و افکت های بوکه را اهدا نمی کند، بلکه می توان با استفاده از این اپ این ویژگی را به مدل های قبلی گوشی های آیفون تا آیفون ۵s هم آورد. اسم این اپلیکیشن FabFocus است و هنوز مشخص نیست که آیا این اپ پولی است و یا به صورت رایگان عرضه می شود. با توجه به قابلیت هایی که این اپ دارد، در صورتی که رایگان باشد بسیار ما را شگفت زده خواهد کرد.

با استفاده از هوش مصنوعی، این اپ از تشخیص چهره برای نگه داشتن مردم در پیش زمینه در فوکوس استفاده می کند، در حالی که اپ با تشخیص خود پس زمینه ی تصاویر را بلور و یا تار می کند. شما می توانید در زیر نمونه هایی از تصاویر تغییر کرده با این اپ را مشاهده کنید.

” تنها با یک لمس، FabFocus یک ابزار ساده و ثدرتمند برای تبدیل تصاویر پورتره شما به تصاویر حرفه ای است.

برای افراد تازه کار بدون هیچگونه تجربه ای و یا عکاسی حرفه ای، FabFocus با استفاده از تشخیص چهره، عمق میدان و افکت های بوکه را برای هر آیفونی مانند دوربین های DSLR فراهم می آورد.

*** عمق تصاویر به صورت خودکار ***

با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص چهره ی پیشرفته، FabFocus به صورت خودکار افراد را در پیش زمینه ی تصاویر شناسایی کرده و چیزهای پشت سر او را به صورت بلور و تار در می آورد. به راحتی می توانید به ثبت تصاویر پرتره با افکت هایی بر روی عمق میدان ثبت کنید.

*** بوکه ***

به سرعت می توانید محتویات تار پشت تصویر و یا هر نقطه ی روشنی را در پس زمینه به شکل قلب های ستاره ای شخصی سازی کنید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.