نسخه نایک + ساعت اپل واچ سری ۲ از روز ۲۸ اکتبر در دسترس خواهد بود - تکفارس 
نسخه نایک + ساعت اپل واچ سری ۲ از روز ۲۸ اکتبر در دسترس خواهد بود - تکفارس 

نسخه نایک + ساعت اپل واچ سری ۲ از روز ۲۸ اکتبر در دسترس خواهد بود

سعید مزارعی
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - 22:55
نسخه نایک + ساعت اپل واچ سری ۲ از روز ۲۸ اکتبر در دسترس خواهد بود - تکفارس 

در حالی که گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس دو محصولی بودند که اکثر مراسم ماه گذشته ی اپل را به خود اختصاص دادند، ساعت هوشمند اپل واچ سری ۲ با بهبود هایی که به نسبت نسل اول ساعت های هوشمند اپل انجام داد، دومین تجربه ی شرکت اپل در ساخت ساعت های هوشمند را نشان می دهد. همانند سری اول، سری دوم از ساعت های هوشمند اپل با مجموعه های مختلفی عرضه شد تا سلیقه های مختلف افراد برای ساعت های پوشیدنی را به طور کامل پوشش دهد. یکی از نسخه های ساعت اپل واچ سری ۲، نسخه ی نایک + است.

نسخه ی نایک پلاس ساعت اپل واچ سری ۲، همه ی ویژگی هایی را که نسخه ی معمولی این ساعت دارد را برخوردار است، اما این ساعت با یک بند اسپورت مخصوص شرکت نایکی عرضه شده است تا برای همه ی فعالیت های ورزشی مناسب و با دوام باشد به طوری که جریان هوا نیز به راحتی از آن رد شود. نسخه ی نایک این ساعت ها اطلاعات حرکتی و دویدن شما را بر روی صفحه نمایش نشان می دهد و با اپلیکیشن نایک + که به صورت پیش فرض بر روی این ساعت ها نصب شده است به اندازه ای که ممکن بوده جزئیات همه ی فعالیت های شما را برای شما می آورد تا کمک بزرگی از این طریق کرده باشد. نسخه ی نایک + ساعت های هوشمند شرکت اپل به وضوح مشخص است که دوندگان را هدف قرار داده است و هیچ کدام از شرکت های اپل و نایکی بدون اطمینان حاصل کردن از اینکه کلیه ی ویژگی های لازم برای کنترل فعالیت های دویدنی در آن گنجانده شده باشد اجازه ی فروش آن را نخواهند داد.

در حالی که ساعت اپل واچ سری ۲ نسخه ی نایک + به شدت زیبا است، ما تاکنون هیچگونه جزئیاتی از زمان عرضه ی این ساعت هوشمند در دست نداشتیم. شرکت اپل امروز به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه ی نایک + ساعت اپل واچ سری ۲ از روز ۲۸ اکتبر قابل سفارش دادن است و قیمت مدل ۲۸ میلی متری آن ۳۶۹ دلار و مدل ۴۲ میلی متری قیمتی معادل ۳۹۹ دلار خواهد داشت. لازم است بگوییم قیمت مدل های معمولی این ساعت ها هم همین قیمت است.

منبع : phoneArena   

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.