سامونگ کروم بوک پرو به همراه یک قلم عرضه می شود - تکفارس 
سامونگ کروم بوک پرو به همراه یک قلم عرضه می شود - تکفارس 

سامونگ کروم بوک پرو به همراه یک قلم عرضه می شود

امید بصیری
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - 21:09
سامونگ کروم بوک پرو به همراه یک قلم عرضه می شود - تکفارس 

سامسونگ کروم بوک جدید خود را با یک قلم عرضه می کند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

سامسونگ بی سر و صدا یک کروم بوک جدید را در فهرست کروم بوک های خود قرار داده است. کروم بوک پرو با سیستم عامل کروم عرضه می شود و از یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی (نسبت ۳ به ۲ تصویر) با ۴۰۰ نیت واحد روشنایی و رزولوشن ۲۴۰۰ * ۱۶۰۰ عرضه خواهد شد. این کروم بوک از بدنه ای با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه بهره خواهد برد و با یک قلم مخصوص استایلوس عرضه می شود. اگرچه سامسونگ این قلم را S Pen نخوانده و صرفاً به “قلم” خواندن ان اکتفا کرده است.

کروم بوک پرو با یک پردازنده ی ۶ هسته ای(دو پردازندهی ی A 72 و ۴ پردازنده ی A 53)، ۳۲ گیگابایت حافظه  داخلی و ۴ گیگابایت حافظه ی رم عرضه خواهد شد. با معرفی شدن پلی استور در سیستم عامل کروم، حال این کروم بوک می تواند برنامه های سیستم عامل اندروید را نیز اجرا کند. به نظر می رسد که جنس بدنه ی این لپ تاپ از آلومینیوم باشد و یک طراحی مخصوص برای قرار دان قلم در داخل دستگاه وجود دارد. این لپ تاپ ۱۳.۹ میلی متر قطر  و فقط ۱.۰۸ گرم وزن دارد.

سامسونگ در وب سایت خود مدعی شده است که کروم بوک پرو می تواند با شارژ ۱۰۰ درصد تا حدود ۱۰ ساعت شارژدهی کند. این کروم بوک از دو پورت USB C_Type بهره خواهد برد. سامسونگ همچنین به همراه این کروم بوک اشتراک رایگان یک ساله ی Airdroid را هدیه می دهد. این کرم بوک هم اکنون در آدوراما با قیمت ۴۹۹ دلار به پیش خرید گذاشته شده است. انتظار می رود تا در طر چند روز آینده سامسونگ این کروم بوک را رسماً معرفی کند.

نظر شما درباره ی این کروم بوک چیست؟! دنیای کروم بوک ها را چگونه ارزیابی می کنید؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.