رویداد ویژه هالووین پوکمون گو رسماً معرفی شد! - تکفارس 
رویداد ویژه هالووین پوکمون گو رسماً معرفی شد! - تکفارس 

رویداد ویژه هالووین پوکمون گو رسماً معرفی شد!

دانیال دهقانی
۳ آبان ۱۳۹۵ - 23:51
رویداد ویژه هالووین پوکمون گو رسماً معرفی شد! - تکفارس 

رویداد ویژه هالووین پوکمون گو رسماً معرفی شد، در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

پس از معرفی اولین قسمت از سری رویدادهای داخل بازی پوکمون گو (Pokemon Go) در هفته گذشته، اکنون نیانتیک جزئیات بیشتری از آن را در اختیار ما قرار داده است.

رویداد ویژه هالووین پوکمون گو از تاریخ ۲۶ اکتبر تا ۱ نوامبر در دسترس قرار می گیرد. در خلال این رویداد، که در تمامی کشورهای جهان در دسترس قرار خواهد گرفت، بازیکنان به ازای انجام اعمال مختلف شکلات های (Candy) بیشتری به دست خواهند آورد. همچنین سازندگان نرخ برخورد با برخی پوکمون های کمیاب تر را بیشتر خواهند کرد.

می توان اذعان داشت که گرفتن شکلات های بیشتر از میان این دو ویژگی مورد مهم تری به شمار می رود مخصوصاً از آن جایی که اکنون بسیاری از بازیکنان احتمالاً نسخه با تم هالووین پوکمون گو را دریافت کرده اند. در طول برگزاری این رویداد بازیکنان با پیدا کردن هر پوکمون ۶ شکلات، با نقل و انتقال هر پوکمون ۲ شکلات و با ارتقای سطح هر همراه ۴ شکلات دریافت خواهند کرد.

در طول این رویداد، بازیکنان در عبور کردن از مسیرها با پوکمون هایی نظیر دروزی (Drowzee) گاستلی (Gostly) گنگر (Gengar) گولبات (Golbat) هانتر (Haunter) زوبات (Zubat) و هیپنو (Hypno) خواهند داشت. بسته به محل زندگی شما افزایش نرخ برخورد نیز از زیاد به خیلی زیاد می تواند متغیر باشد.

نظر شما در رابطه با این رویداد چیست؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید