سری Batman تل تیل گیمز بالاخره برای اندروید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
سری Batman تل تیل گیمز بالاخره برای اندروید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

سری Batman تل تیل گیمز بالاخره برای اندروید در دسترس قرار گرفت

دانیال دهقانی
۷ آبان ۱۳۹۵ - 13:18
سری Batman تل تیل گیمز بالاخره برای اندروید در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

سری Batman تل تیل گیمز بالاخره برای اندروید در دسترس قرار گرفت! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اوایل امسال بود که تل تیل گیمز (TellTale Games) سبک خاص بازیسازی خودش را به جهان بتمن آورد. این استودیو به خاطر ساختن بازی های اپیزودیک جهان هایی چون The Walking Dead و Game Of Thrones و The Wolf Among Us با سبک و سیاق خاص خود شناخته می شود. سبک آن ها این گونه است که آن ها داستان و روایت داستانی را به گیم پلی ترجیح می دهند و عناوین شان بیشتر شبیه به یک مینی سریال تعاملی است تا یک بازی کامپیوتری. چه شما از این سبک خوش تان بیاید و چه آن را منفور بدانید، نمی توانید منکر آن شوید که سبک آن ها بسیار مناسب پلتفرم موبایل است.

سری تل تیل بتمن چند وقتی است که برای رایانه های شخصی و کنسول ها در دسترس قرار گرفته و تا کنون تا قسمت سوم آن نیز منتشر شده است. یک ماه پیش نیز قسمت اول برای آی او اس منتشر شد و سریعاً دو قسمت بعدی نیز به آن پلتفرم هجوم بردند. حالا هم بازی بالاخره برای اندروید عرضه شده است! در صورتی که هنوز این بازی را روی پلتفرم های دیگر تجربه نکرده اید، هنگام گشت و گذار در اینترنت به شدت مراقب اسپویل های دیگر بازی بازان که جلوتر از شما هستند باشید.

دنیای این بازی کاملاً متفاوت با هر گونه فیلم، بازی، کمیک و انیمیشن دیگر از دنیای بتمن است که تا کنون به بازار عرضه شده. این بازی که چند سال پس از آن که بروس وین به سراغ پوشیدن شنل و نقاب کرد روایت می شود، به سراغ روایت داستانی تازه از ماجراهای این شوالیه شنل دار رفته است. بازی بازان نیز در این بازی کنترل هم بروس وین و هم  بتمن را در یک زمان بر عهده می گیرند، و می توانند انتخاب کنند که با لباس عادی به ادامه بازی بپردازند یا با شنل و نقاب.

این بازی در مجموع ۵ اپیزود خواهد داشت، و طبق معمول بازی های تل تیل هر اپیزود تقریباً ۱ ساعت به طول خواهد انجامید و برخی تصمیماتی که در طول بازی می گیرید ممکن است در روند دیگر اپیزودها تغییراتی ایجاد کند. هر اپیزود ۵ دلار قیمت گذاری شده، ولی با خرید پک ۴ تایی آن ها می توانید از تخفیف ۲۰ درصدی بهره مند شوید.

می دانید خبر خوب چیست؟ اپیزود اول این بازی به طور رایگان هم اکنون در دسترس است!

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا تمایلی به تجربه آن بر روی گوشی اندرویدی خود دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید