اپل شاید آیفون ۸ را با ۳ اندازه مختلف معرفی کند - تکفارس 
اپل شاید آیفون ۸ را با ۳ اندازه مختلف معرفی کند - تکفارس 

اپل شاید آیفون ۸ را با ۳ اندازه مختلف معرفی کند

دانیال دهقانی
۷ آبان ۱۳۹۵ - 14:12
اپل شاید آیفون ۸ را با ۳ اندازه مختلف معرفی کند - تکفارس 

اپل شاید آیفون ۸ را با ۳ اندازه مختلف معرفی کند! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

منبعی به نام Nikkei Asian Review گزارش داده که اپل سه اندازه مختلف از گوشی آیفون سال آینده خود را آماده عرضه خواهد کرد. با سه اندازه ۴.۷، ۵ و ۵.۵ اینچی انتظار می رود که تمامی آن ها بدنه پشتی شیشه ای داشته باشند، که طبق گزارش ها آن ها را کمپانی های چینی Biel Crystal Manufactory و Lens Technology تولید کرده اند.

بخش شیشه ای جلویی و بخش شیشه ای پشتی به نظر توسط یک قاب فلزی به هم چسبانده می شوند، که طبق گزارش ها وظیفه ساخت آن به عهده شعبه چینی فاکس کان یعنی Catcher Technology و کمپانی جبیل (Jabil) که در آمزیکا استفرار دارد ساخته خواهد شد. در حالی که فاکس کان و زیر شاخه هایش بخش شیشه ای پشتی را ساخته اند، به نظر این غول تولیداتی نمی تواند بخش شیشه ای جلویی را بسازد، چرا که وظیفه ساخت آن به عهده شرکت های چینی فوق الذکر سپرده شده است.

همچنین متوجه شده ایم که به نظر برای مدل ۵.۵ اینچی آیفون ۸ پلاس اپل از صفحه نمایش های OLED که سامسونگ، شارپ (Sharp) و ال جی در ساخت آن ها فعال هستند استفاده خواهد کرد. ولی به نظر بقیه مدل ها از همان پنل های کم حرارت و سیلیکونی آیفون ۷ پایبند خواهند بود هرچند که این بدان معنا نیست که ظاهر گوشی بدون تغییر باقی خواهد ماند. چنین تغییری بین مدل های معمولی و پلاس آیفون چندان هم غیر منتظره نیست، چرا که همین حالا هم اپل خود از مدل پلاس برای نشان دادن تکنولوژی های آینده مثل دوربین دو لنزی و … استفاده می کند و به نوعی گوشی استانداردش است.

البته، باید یادآوری کنیم که خیلی هم محتمل به نظر نمی رسد که اپل یک مدل ۵ اینچی از آیفون ۸ را معرفی کند، چرا که به طور کلی به خاطر وجود یک مدل ۴.۷ اینچی و یک مدل ۵.۵ اینچی چنین کاری عقلانی به نظر نمی رسد. مدل فرضی ۵ اینچی چندان بزرگ تر از مدل ۴.۷ اینچی نیست، در حالی که تقریباً با مدل ۵.۵ اینچی تفاوت بارزی دارد. احتمال دارد که منبع Nikkei Asian Review به مدل دیگری اشاره داشته باشد، چیزی که شاید هیچ ربطی هم به آیفون نداشته باشد و شاید هم داشته باشد، شاید هم صرفاً یک اشتباه صورت گرفته است. به هر حال هر اتفاقی که رخ داده، ما به شما پیشنهاد می کنیم که تا وقتی اطلاعات موثق تری به دست نیامده، چندان به این اخبار دل خوش نکنید.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا اپل دست به عرضه ۳ مدل مختلف از آیفون ۸ می زند؟ دیدگاه های خود را با تک فارس به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید