معرفی ۱۰۰ برنامه ی برتر اندروید در سال ۲۰۱۶-قسمت دوم - تکفارس 
معرفی ۱۰۰ برنامه ی برتر اندروید در سال ۲۰۱۶-قسمت دوم - تکفارس 
معرفی ۱۰۰ برنامه ی برتر اندروید در سال ۲۰۱۶-قسمت دوم - تکفارس 

معرفی ۱۰۰ برنامه ی برتر اندروید در سال ۲۰۱۶-قسمت دوم

علی سیف الهی
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - 20:30
معرفی ۱۰۰ برنامه ی برتر اندروید در سال ۲۰۱۶-قسمت دوم - تکفارس 

در ادامه ی قسمت اول مقاله ی معرفی بهترین برنامه های اندرویدی سال ۲۰۱۶، قصد داریم تا بخش دوم را تقدیم حضور شما گردانیم تا بتوانید از قابلیت های گوشی اندرویدی خود بیشترین استفاده را داشته باشید. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

دسته بندی پنجم: مدیریت شخصی

۱)Any.do
آیا همیشه شما هم از یاد می برید که دقیقا امروز باید چه کار هایی را انجام می دادید؟ پس بهتر است این برنامه را امتحان کنید. این برنامه که در اصل یک برنامه ی مدیریت لیست است به شما اجازه می دهد تا به سرعت لیست های خرید خود را ایجاد کنید و آن را با دیگر دستگاه های خود و حتی دیگران همگام سازی کنید تا به هیچ عنوان از خاطر نبرید. این برنامه همچنین همانند یک برنامه ی مدیریت وظیفه عمل می کند و شما را از آنچه که باید انجام دهید با خبر می سازد. این برنامه ی پر محتوا، قابلیت های دیگری نیز دارد، اما قابلیت Any.do Moment از همه ی آن ها سر تر است، که شما را تشویق می کند تا تا لحظه ای را وقت گذاشته و برنامه های خود برای آن روز را مرور کنید. لیست ها چیز های خوبی هستند اما ایجاد عادت های بهره وری بسیار متفاوت تر می باشد.
۲)Easily Do

اگر شما آدم فراموش کاری هستید، برنامه ی Easily Do بسیار مناسب شما است. زمانی که شما این برنامه را با برخی از سرویس های تقویم و شبکه های اجتماعی پیوند می دهید، از طریق یک داشبورد منظم، کار های ساده ای را به شما پیشنهاد می دهد. آیا می دانید که امروز تولد یکی از بستگانتان است؟ برنامه ی Easily Do به شما یادآوری می کند تا برای او هدیه ای بخرید و یا پیامی برای او ارسال کنید. این برنامه کار ها را آسان می کند و ثابت می کند که با زمانی که برای شما ذخیره می کند، بسیار ارزشمند است. این برنامه همه ی کار ها را از لیست های روزانه گرفته تا ذخیره ی اطلاعات سفر شما را به خوبی انجام می دهد و به کار های شما سر و سامان و نظم می دهد.

۳)Evernote
این برنامه یکی از بهترین های در نوع خود است و زمانی که استفاده از آن را شروع می کنید، درخواهید یافت که این برنامه یک ابزار عالی برای مدیریت همه ی کار ها است. یادداشت ها می توانند همه چیز باشند، متن، عکس، صدا و یا تلفیقی از این ها. این یادداشت ها در نوت بوک ها ذخیره می شوند و به سادگی در دسترس قرار دارند. یکی از قابلیت های کلیدی این برنامه، تشخیص حروف از روی عکس و تصویر است، و شما را قادر می سازد تا به جستجوی کلمات در درون تصاویر بپردازید. ذخیره سازی ابری این برنامه یک ابزار عالی است تا بر روی دستگاه های مختلف، از یک برنامه و لیست واحد استفاده کنید و کار های خود را مدیریت کنید.
۴)Inbox by Gmail
برنامه ی Inbox By Google یک ابزار پر قدرت برای کاربران ایمیل نیست. برای هر فرد دیگری نیز این برنامه بسیار کاربردی است. گوگل نیاز های کاربران را به خوبی دریافته است و با میل باکس جدیدش یک کلاینت برای جیمیل به همراه اعلامیه ها و ابزار هایی که برای مدیریت بهره وری شخصی مناسب است، عرضه کرده است. یکی از قابلیت های کلیدی این برنامه، ردیابی خودکار بسته ها، تشخیص اسناد مسافرتی استو. این برنامه با طراحی متریال خود، یکی از بهترین طراحی های متریال را تا به امروز دارد که خود خبر خوبی است. با استفاده از این برنامه هم می توان به ایمیل ها رسیدگی کرد و هم به مدیریت کار های شخصی پرداخت.
۵)Mint
برنامه ی Mint یکی از سرویس های آنلاین جذاب است که به شما کمک می کند تا گردش های مالی خود را کنترل کرده و تحت نظر داشته باشید. زمانی که شما تمامی اطلاعات خود را وارد برنامه کردید، به راحتی می توانید ببینید که پول های شما در حال انتقال به کجا هستند. همچنین بخش بودجه بندی برنامه ی Mint به شما اجازه می دهد تا به راحتی تصمیمات خرید خود را بگیرید. یکی دیگر از قابلیت های عالی این برنامه، ویجت آن است که به شما اجازه می دهد تا با دنبال کردن میزان پول حساب خود در جلوی چشمانتان، بتوانید کار های مالی خود را مدیریت کنید. برنامه ی Mint احتمالا در ابتدا خیلی سنگین و پیچیده به نظر برسند، اما قابلیت های آن ارزش یادگیری برنامه را دو چندان می کند.
۶)Pushbullet
شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که مجبور شوید ایمیلی، لینکی و یا تصویری برای خود ارسال کنید، چون ساده ترین راهی است که می توانید آن را به گوشی خود وارد کنید. به همین خاطر برنامه ی Pushbullet مناسب حال شما است. به سادگی می توانید لینک مورد نظر را بین کامپیوتر شخصی و گوشی اندرویدی خود به اشتراک بگذارید. این سرویس کارآمد به شما اجازه می دهد تا یادداشت ها، لینک ها، فایل ها و آدرس ها را بین دستگاه های خود به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید این موارد را برای دوستان خود نیز ارسال کنید.

۷)Wunderlist

در یک فروشگاه نرم افزاری برنامه های مختلف، برنامه ی Wunderlist خود را در سیستم عامل اندروید به عنوان یکی از بهترین و کارآمد ترین برنامه های موجود معرفی می کند. این برنامه برای ایجاد لیست های کاری و خرید بسیار مناسب است و می توان لیست های به اشتراک گذاشته شده با دوستان را نیز به آن اضافه کرد. بهتر از همه، برنامه ی Wunderlist یک برنامه ی کراس پلتفرم است که با برنامه های مختلفی سازگار است. پس از خرید توسط مایکروسافت در سال گذشته، آینده ی بسیار درخشانی برای این برنامه بر روی هر دستگاهی، انتظار می رود.

دسته بندی ششم: تصاویر

 ۱)Adobe Photoshop Express
بیشتر شما با برنامه ی فتوشاپ در کامپیوتر ها آشنا هستید و با قابلیت ها آن آشنا هستید. پس بهتر نیست که نسخه ای از آن را برای ویرایش تصاویر خود بر روی گوشی داشته باشید؟ برنامه ی Adobe Photoshop Express همان نسخه ی موبایلی برنامه ی فوتوشاپ است که دارای قابلیت های بسیاری است. این برنامه به شما اجازه می دهد تا فیلتر های مختلفی بر روی تصاویر خود قرار دهید و با رابط کاربری ساده و روانش، تنظیمات مختلف تصاویر خود را تغییر دهید. این برنامه به سرویس های مختلف به اشتراک گذاری تصاویر متصل است و شما به سادگی می توانید تصاویر ویرایش شده ی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
۲)Autodesk Pixlr
یکی دیگر از بهترین برنامه های ویرایش تصاویر، برنامه ی Pixlr است که در بیشتر تصاویر ویرایش شده به کار گرفته می شود. این برنامه ی ویرایش تصویر قابلیت های بسیاری دارد که یکی از آن ها ایجاد تصاویر تو در توی مربعی است. البته این برنامه قابلیت های بسیار بیشتری دارد که با استفاده از آن ها می توان تصاویر را به صورت شگفت آوری ویرایش کرد. رابط کاربری این برنامه بسیار روان و ساده است و به راحتی می توان در درون آن به ویرایش تصاویر پرداخت.
۳)Flickr
حتما با برنامه ی Flickr آشنا هستید، همان سرویسی که به شما اجازه ی به اشتراک گذاری تصاویر را می داد. برنامه ی اندرویدی این سرویس بسیار قابلیت های زیادی دارد. فضای ذخیره سازی یک ترابایتی رایگان، برنامه ای کاربردی و بسیار کارآمد برای ویرایش تصاویر و ویدئو ها با قابلیت های بیشمار تعدادی از خوبی های این برنامه هستند. این برنامه بیش از پیش ارزش امتحان کردن را دارد. به علاوه این که این برنامه شما را به جامعه ی عکاسان متصل می کند و شما می توانید با عکاسان حرفه ای در تماس بوده و از آن ها برای گرفتن تصاویر زیبا کمک بخواهید. بهتر از همه این که این برنامه می تواند به صورت خودکار از همه ی تصاویر موجود در گوشی شما بک آپ گرفته و در سرویس ابری خود ذخیره کند.
۴)Google Photos
برنامه ی Google Photos، برنامه ی ویرایش تصاویر این غول جستجوی اینترنتی است. این برنامه قادر است تا چهره و حتی سن اشخاص، حیوانات و محل ها را به خوبی تشخیص دهد. جستجوی این برنامه شاید همانند جستجوی تصاویر گوگل کارآمد نباشد اما آن طور ها هم نا کارآمد نیست. این برنامه دارای ابزار های ویرایش تصویر است و دارای قضای ذخیره سازی تقریبا بی نهایت بر روی فضای ذخیره سازی ابری گوگل است. اگر شما به یک برنامه ی بک آپ گیری از اطلاعات نیاز دارید، برنامه ی Google Photos بسیار برای شما کارآمد خواهد بود و ارزش امتحان کردن را دارد.
۵)Instagram
انگار همین دیروز بود که اینستاگرام قابلیت به اشتراک گذاری ویدئو را به سرویس خود اضافه کرد. و پس از آن نیز پیام خصوصی و پس از آن ابزار ویرایش تصویر آن را به صحنه ی رقابت با Adobe Photoshop Express آورد. قابلیت اخیرا اضافه شده ی Stores نیز بسیار زیبا و کار آمد است. برنامه ی اینستاگرام با رابط کاربری مینیمالیستی و ساده ی خود، سلطان برنامه های به اشتراک گذاری اجتماعی شده است.
۶)PicsArt Photo Studio
با داشتن هزاران نوع افکت، کنترل بر روی لایه ها، ابزار های طراحی و کلاژ، برنامه PicsArt می تواند با برنامه ی فوتوشاپ مقایسه شود و می توان گفت که بهترین برنامه ی اندرویدی برای ئیرایش تصاویر به حساب می آید. اگر فکر می کنید که این برنامه یک نسخه ی کپی شده از اینستاگرام است، سخت در اشتباه هستید. کافی است که یک بار از این برنامه با قابلیت های بیشمار آن استفاده کنید تا از قدرت این برنامه اطلاع پیدا کنید. توصیه می شود برای ویرایش تصاویر خود از این برنامه استفاده کنید.
۷)Snapseed
برنامه ی Snapseed نیز سرویسی مشابه اینستاگرام است که البته قابلیت های ویرایش بیشتری نسبت به آن دارد. این برنامه همه ی قابلیت های یک برنامه ی فیلتر گذاری و برنامه ی ویرایش کامل تصویر را دارد و لیاقت های زیادی از خود نشان می دهد. یکی از بهترین ابزار های آن این است که به شما اجازه می دهد تا ببینید که فیلتر ها چگونه بر روی تصاویر شما اعمال می شوند. بهتر است که این برنامه را در کنار اینستاگرام داشته باشید و از قابلیت های بسیار عالی آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید